کد خبر: 03120070873
اخبار شرکت هادسته‌بندی نشده

برگزیدگان نوزدهمین همایش تعالی سازمانی معرفی شدند

در آیینی با اهدای تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی از برگزیدگان نوزدهمین همایش تعالی سازمانی تقدیر شد.

به گزارش عصر اقتصاد، نوزدهمین دوره همایش تعالی سازمانی در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران، محمدرضا بابایی، مدیر مرکز تعالی سازمانی، سید علیرضا شجاعی، معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی و روسای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.

در این مراسم شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای چهارمین بار موفق به کسب تندیس زرین سال ۱۴۰۰ در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شد و تندیس سیمین به شرکت مادر تخصصی هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) رسید.

همچنین تندیس بلورین ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ در سال ۱۴۰۰ به ۳ شرکت فولاد هرمزگان جنوب، شرکت پتروشیمی لاله و شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تعلق گرفت. در ادامه ۷ شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه تک ستاره، ۴ شرکت تقدیرنامه دو ستاره، ۹ شرکت تقدیرنامه ۳ ستاره، ۴ شرکت از جمله شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تقدیرنامه ۴ ستاره و ۸ شرکت موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی شدند.

در بخشی از این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران اظهار کرد: کسب‌وکارهای نوآور ۳ مقوله منافع اقتصادی، منافع اجتماعی و منافع زیست‌محیطی را در راستای نوآوری پایدار در نظر دارند.

ابوالفضل کیانی بختیاری تاکید کرد: نوآوری سازمانی با اینکه مقوله‌ای اکتسابی است، با آموزش نیز ارتقا می‌یابد و به همین دلیل سازمان‌ها باید در این مسیر حرکت کنند.

مدیر مرکز تعالی سازمانی نیز با بیان اینکه ارزیابی‌های امسال همایش تعالی سازمانی به دلیل اوضاع کرونایی به صورت مجازی انجام شده است، خاطرنشان کرد: جایزه ملی تعالی سازمانی از سال ۸۲ اهدا می‌شود که با هدف ایجاد فضای رقابتی در تعالی سازمان‌ها، ایجاد زمینه تبادل اطلاعات موفق و الگوبرداری دیگر سازمان‌ها ایجاد شده است.

همچنین معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه باید در حوزه نوآوری دغدغه‌مند باشیم، تاکید کرد: نوآوری پایدار، ریشه در فرهنگ سازمانی و استراتژی کسب‌وکار دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا