کد خبر: 180601100393
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

بهبود بازار رمزارز در پی بازگشت صعودی بیت‌کوین

قیمت بیت‌کوین منتظر شکست صعودی بالای مقاومت ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار است. اتریوم ممکن است تا ۱۷۰۰ دلار افزایش داشته باشد، ریپل نیز به مقاومت ۰٫۳۳۵ دلار نزدیک می‌شود.

سایر رمزارزهای بازار رمزارز مانند ATOM، LINK و LUNC در حال افزایش شتاب صعودی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز: قیمت بیت‌کوین توانست بازگشتی به بالای ۱۹ هزار دلار داشته باشد. بیت‌کوین منتظر یک شکست صعودی بالای مقاومت ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلاری بود.
اگر گاوهای بازار رمزارز موفق شوند در این سطح بیت‌کوین را نگه دارند، قیمت می‌تواند چهار تا پنج درصد افزایش یابد.
به طور مشابه، بیشتر آلتکوین‌های اصلی ممکن است افزایش ثابتی را آغاز کنند. اتریوم می‌تواند بیشتر از ۱۶۸۰ دلار صعود کند و محدوده ۱۷۰۰ دلار آزمایش کند.

 

ریپل نیز مقاومت ۰٫۳۵ دلار نزدیک می‌شود. کاردانو نیز منطقه از مقاومت ۰٫۴۸ دلار عبور خواهد کرد.

روند 4 ساعته بیت‌کوینروند ۴ ساعته بیت‌کوین، Tradingviewروند بیت‌کوین

پس از برخورد و تشکیل یک کف قوی در بالای ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین یک اصلاح صعودی را آغاز کرد.

بیت‌کوین توانست سطوح ۱۹ هزار و ۱۹ هزار و ۲۰۰ دلاری را از میان بردارد. اکنون در تلاش است تا حرکتی واضح به بالای سطوح مقاومت ۲۰ هزار و ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلاری داشته باشد.

اگر کندل چهارساعته بتواند بالای۲۰ هزار دلار ببندد، ممکن است قیمت به طور پیوسته افزایشی را تجربه کند. مقاومت اصلی بعدی اکنون در محدوده ۲۰ هزار و ۵۰۰ تا ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار قرار دارد.

از جنبه نزولی نیز حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند روند نزولی خود را از سر بگیرد.

روند اتریوم

قیمت اتریوم افزایش مناسبی را آغاز کرد و در بالای سطح ۱۶۵۰ دلار قرار گرفت. اتریوم اکنون نشانه‌های مثبتی را بالای مقاومت ۱۶۵۰ دلار نشان می‌دهد.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۶۵۰ دلار است که بالاتر از آن ممکن است قیمت ۱۷۰۰ دلار را آزمایش کند. هر صعود قوی‌تری ممکن است حرکت قیمت به سمت سطح ۱۸۰۰ دلار را محتمل‌تر کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۶۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۱۵۸۵ دلار قرار دارد، که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۵۵۰ دلار بازگردد.

سایر بازار رمزارز

کاردانو توانست مقاومت ۰٫۴۸ دلار را از میان بردارد. به نظر می‌رسد که گاوها به زودی قیمت را به سمت سطح ۰٫۵۰ دلار سوق دهند.

بایننس‌کوین در حال افزایش قیمت به بالاتر از منطقه مقاومت ۲۸۰ دلار است. اکنون به سطح ۲۸۵ دلار نزدیک می‌شود.

مقاومت اصلی بعدی در ۲۸۸ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است ۳۰۰ دلار را نیز آزمایش کند.

سولانا بیش از شش درصد رشد کرد و به بالای مقاومت ۳۳٫۵۰ دلار حرکت کرد. اگر گاوها همچنان فعال باشند، قیمت ممکن است به زودی منطقه مقاومت ۳۵٫۰۰ دلار را آزمایش کند.

قیمت ریپل سطح ۰٫۳۳۵ دلار را شکست. گاوها در حال تلاش برای حرکت به بالای ۰٫۳۵۰ دلار هستند.

بسته شدن قیمت بالای مقاومت ۰٫۳۵ دلار می‌تواند شروع یک افزایش ثابت به سمت منطقه مقاومت ۰٫۴۰ دلار باشد.

بسیاری از آلت‌کوین‌ها به طور پیوسته در حال افزایش هستند، از جمله DOT، MATIC، ETC، UNI، LINK، LUNC، BCH، XMR، XLM، XTZ، EGLD، AAVE و OKB.

از این میان، LUNC  بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته و سطح ۰٫۰۰۰۵۲ دلار را از میان برداشته است.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین در حال بهبود است و بالای ۱۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود. اگر گاوها همچنان فعال باشند، بیت‌کوین به‌ زودی می‌تواند مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری یا حتی ۲۱۰۰۰ دلاری را در کوتاه مدت آزمایش کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا