کد خبر: 08120071832
صنعت و معدن

بهترین جک پارکینگی کدام برند است؟

خرید جک پارکینگی خوب علاوه بر ایجاد آسایش و راحتی، امنیت را نیز برای منزل شما به همراه می‌آورد، اما انتخاب بهترین برند جک پارکینگی مناسب که شما را اذیت نکند و عمر مناسبی داشته باشند نیاز به تحقیق و بررسی دارد که در ادامه به ان می پردازیم.

جک پارکینگی شرکت سیماران

شرکت سیماران فعالیت خود را از دهه ۵۰ با تولید آیفون تصویری آغاز کرده و تا به امروز توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 سیماران چند سالی است که با تولید جک پارکینگی سبد محصولات خود را افزایش داده و مدلهای ۴s و۴l و۴v و۴p را تولید کرده است .

سیماران بسیاری از محصولات خود را تولید و بسیار دیگر را وارد می کند.

البته محصولات در زمینه های کاملا رقابتی و دربعضی زمینه هام ضعیف می باشد.

جک پارکینگ یکی از محصولاتی است که سیماران در تولیدات آن بسیار قدرتمند بوده ،که در ادامه به برسی این محصولات میپردازیم.تمامی محصولات سیماران دارای ۲۴ ماه گارانتی این شرکت می باشد.

محصولات جک پارکینگی سیماران دارای ۲۴ ماه گارانتی ازتاریخ  تولیداست،که  بر روی بدنه جک های درج شده و این باعث می شود خدمات و گارانتی از حالت ناکارآمد مهر و امضا بر روی کارت گارانتی خارج شود.

البته بر روی کارت گارانتی سیماران هولوگرام این شرکت درج شده و شماره های خدمات پس از فروش نوشته شده است.

جک پارکینگی BFT

جک پارکینگی

شرکت BFT ایتالیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در دنیا است که محصولات بسیار با کیفیت و مطمئنی را طراحی و تولید می‌کند. البته دامنه فعالیت شرکت BFT بیشتر از جک درب پارکینگ است.

تقریباً تمامی محصولاتBFT با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کند که نسبت به ولتاژ ۲۲۰  ولت .ساخت تجهیزات آن سخت تر و پر هزینه‌تر است, اما مزیت ولتاژ ۲۴ ولت نسبت به ۲۲۰ ولت هم بیشتر است.

موتور جک های ۲۴ ولت نسبت به ۲۲۰ ولت کمتر داغ می‌کند و این باعث می‌شود میزان تردد و دفعات باز و بسته شدن جک پارکینگ ۲۴ ولت بیشتر باشد.

کمپانی بی اف تی پس از معرفی مدل فوبوس که در ایران یکی از جکهای پارکینگی پر فروش شد دو مدل دیگر از محصولات خوش قیمت را معرفی نمود. این دو مدل برای رقابت با محصولات ایتالیایی با قیمت پایین عرضه شده اند.

این دو نواقص فوبوس را پوشش داده و نقاط قوت آن جک را دارا می باشند. از جمله مواردی که جکهای درب پارکینگی A25 و A40 به ارمغان آورده اند قدرت بیشتر و توانایی جابجایی درب با عرض بیشتر می باشد.

جک پارکینگی میلان

شرکت میلان یک شرکت خوب ایرانی در زمینه تولید جک پارکینگی در ایران است که توانسته محصولات خوب و باکیفیتی را به بازار عرضه کند. میلان محصولات خود را از طرح پرتکوی ایتالیا مدل لیدر ۴ کپی کرده که یک پلت‌فرم خوب و مناسب برای جک پارکینگی است.

 موتور جک میلان بر خلاف بیشتر جک ها بالا بوده و گیربکس آن پایین قرار دارد که باعث میشود این جک بازویی برای مناطق گرمسیر مناسب تر باشد زیرا باعث میشود گریس آب شده در اثر گرما به داخل موتور نشد نکند.

مدار فرمان جک پارکینگ میلان رامانا و یا MS1 میباشد که هر دو از مدارهای خوب به شمار میروند.. خلاص کن جک پارکینگی میلان کلیدی است که امنیت بیشتری نسبت به مدل‌های آچاری دارد. میلان در مدل‌های ۴۰۰و ۵۰۰ و ۶۰۰ ساخته می‌شود، که تفاوت آنها در طول بازوی این جک ها می باشد.

جک پارکینگی نایس ایتالیا

جک پارکینگی
جک پارکینگی

شرکت نایس ایتالیا سال‌هاست که در ایران فعالیت. از ویژگی‌های شرکت نایس ایتالیا تنوع بسیار بالای محصولات این شرکت است که در وزن ها و ابعاد مختلف در دو سری ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید می‌شوند.

دو سری وینگو و تونا معروف ترین محصولات این شرکت هستند. سری تونا قوی ترین جک های پارکینگی هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا