کد خبر: 05060198305
بازار

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان معرفی شد/ قیمت

این روزها طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها در بازار موجود است که می‌تواند انتخاب را سخت کند؛ در این گزارش به بهترین لپ‌تاپ‌هایی که برای برطرف کردن نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان ساخته شده است، پرداخته شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چه دانشجوی طراحی باشید که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارید و یا دانشجو رشته‌های مهندسی، پزشکی و یا حتی علوم انسانی گزینه‌هایی در این گزارش برای شما وجود دارد.

HP Spectre x۳۶۰ (۲۰۲۰)

قیمت: ۳۴.۹۰۰.۰۰۰

بدون‌شک «Spectre X۳۶۰ ۱۵t» شرکت «اچ‌پی» یکی از زیباترین و جذاب‌ترین آلترابوک‌هایی محسوب می‌شود که تاکنون تولید شده است.

طراحی این آلترابوک به شکل خیره‌کننده‌ای دقیق و منحصربه‌فرد است.

از طراحی بدنه، لولاها، محل قرارگیری پورت‌ها، کیبورد و اسپیکرها گرفته تا رنگ‌بندی لوکس آن، همه‌چیز دست به دست هم داده‌اند تا با یک محصول کامل سروکار داشته باشیم. بدنه‌ی این آلترابوک از آلومینیوم ماشین‌کاری‌شده‌ی CNC در قسمت‌ رویی و فیبر کربن در قسمت‌های زیرین ساخته شده است.

وزن آن تنها ۱.۹ کیلوگرم و ۱۹ میلی‌متر ضخامت دارد. صفحه‌نمایش لمسی ۱۵.۶اینچی OLED این آلترابوک، پنل UWVA با وضوح ۴K UHD و روکش براق دارد که با توجه به روشنایی ۴۰۰ نیتسی آن تصاویر خیره کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

کیفیت، شفافیت و روشنایی این صفحه‌نمایش مثال‌زدنی بوده و برای کاربری‌های مالتی‌مدیا و استفاده‌ی روزمره کاملا ایده‌ال است. بلندگوهای Spectre X۳۶۰ ۱۵T توسط شرکت صاحب‌نام Bang & Olufsen ساخته شده و در بالای کیبورد قرار گرفته‌اند.

Acer Swift ۳ (۲۰۲۰)

قیمت: ۲۶.۷۰۰.۰۰۰

یک همراه باکیفیت از یک کمپانی مشهور که با موادی عالی ساخته شده است. سوئیفت ۳ اولین عضو خانواده‌ی سوئیفت و درواقع پایین‌ترین رده‌ی سوئیفت است.

طراحی کلی سوئیفت ۳ (Swift ۳) بسیار خوب و رضایت‌بخش است. با اینکه هنوز مشکل روشنایی صفحه‌نمایش وجود دارد، کل مجموعه باارزش است.

طراحی، کیفیت ساخت، تجربه‌ی تایپ، عملکرد و طول عمر زیاد باتری، نسبت به قیمتی که دارد می‌ارزد و ارزش خرید بالایی دارد.

سری جدید لپ‌تاپ‌های سوئیفت در نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۶ معرفی شد. بدنه‌ی فلزی و سخت‌افزار خوب، سوئیفت ۳ را برای استفاده‌ی روزمره مناسب کرده است.

مدل‌های قوی‌تر این سری قیمت بالاتری دارند؛ اما سری‌های میان‌رده که برای استفاده شخصی و عادی تولید شده، قیمت مناسبی دارد و برای کسانی خوب است که لپ‌تاپی معمولی و در عین حال کاربردی و باکیفیت می‌خواهند. در نقد و بررسی تفصیلی مدل Swift ۳ SF۳۱۴-۵۱-۷۲D۲ با دیجی‌کالا همراه باشید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا