کد خبر: 25010022342
گردشگری

بهترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

داشتن پاسپورت دوم در بین افراد ثروتمند دنیا یکی از نمادهای منزلت و شان اجتماعی در دنیاست. فرایند که تقریبا مشابه با داشتن خانه های لوکس و خودروهای سوپر اسپورت است.

اما این تنها مزیت داشتن پاسپورت دوم نیست و در بین تاجرین عامل مهمی برای تسهیل مبادلات اقتصادی و سفرهای برون مرزی است.

به همین دلیل افراد بسیاری در دنیا برای گرفتن پاسپورت دوم اقدام می کنند. اما کدام کسور دنیا پاسپورت دوم می دهد؟ در ادامه با پاسخ به این سوال با موسسه حقوقی سایرس، معتبرترین شرکت برای اخذ اقامت اروپا همراه باشید.

چرا پاسپورت دوم بگیریم؟

در پاسخ به این سوال باید چنین گفت که با داشتن پاسپورت دوم امکان سفر آزادانه به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا در اختیار شما قرار می گیرد. با داشتن پاسپورت دوم بدون نیاز به اخذ ویزا امکان تجارت با اقتصاد های بزرگی نظیر آلمان و فرانسه نیز رای شما فراهم می شود.

در حقیقت با اخذ پاسپورت دوم اخذ تابعیت و امکان ورود به جهانی بدون مرز را برای خود رقم می زنید. همچنین با داشتن پاسپورتی معتبر امکان بهره بردن از امکاناتی نظیر داشتن بیمه، تحصیل رایگان، امکانات و رفاه آموزشی و اقتصادی نیز برای شما فراهم می شود.

مسلما برای گرفتن پاسپورت دوم در اروپا نیاز به داشتن پاسپورت اولین نیز دارید. در همین راستا برای اخذ پاسپورت و اخذ اقامت اروپا می توانید از خدمات ما در شرکت حقوقی سایرس بهره مند شوید.

گرفتن پاسپورت دوم چه مزایایی دارد؟

با اخذ پاسپورت دوم مزایای بسیاری در اختیار افراد قرار می گیرد و همین موضوع باعث شده تا در بین بسیاری از افراد دنیا اخذ پاسپورت دوم محبوبیت بسیاری داشته باشد. مهمترین مزایایی که با اخذ پاسپورت دوم در اختیار شما قرار می گیرد عبارتند از:

  • امکان سفر آسان و بدون نیاز به اخذ ویزا به کشورهای مختلف
  • افتتاح حساب بانکی
  • سهولت در انجام مبادلات تجاری
  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی
  • استفاده از فرصت های مختلف
  • زندگی در محیطی با ثبات اقتصادی و اجتماعی

البته مسلما این موارد تنها مزایای اخذ پاسپورت دوم نیستند و پرداخت مالیات کمتر نیز یکی دیگر از مزایای آن است. خصوصا که در کشور های اروپایی دریافت مالیات موضوعی بسیاری جدی وی سخت گیرانه است.

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم آرامش و آسایش خیال بسیاری را برای دارندگان آنها به همراه می آورد. راه های مختلفی برای اخذ تابعیت کشورهای دیگر وجود دارد که از میان آنها پکیج های سرمایه گذاری سریع ترین مسیر هستند.

‌راه‌های اخذ پاسپورت دوم چیست؟

برای اخذ اقامت برخی کشورها باید در آن کشور زندگی کنید تا بتوانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم و در نهایت به پاسپورت تبدیل کنید. این نکته برای تجار، سرمایه‌گذاران و بسیاری از افراد که به دلایل کاری امکان زندگی در کشور دیگری را ندارند کمی دشوار خواهد بود.

از طرفی دیگر برخی کشورها برنامه‌هایی معرفی کرده‌اند که با سرمایه‌گذاری به مبلغی مشخص پس از چند ماه به فرد پاسپورت دوم اعطا می‌شود. این سرمایه‌گذاری می‌تواند از روش‌های مختلفی مانند خرید اوراق دولتی، ثبت شرکت و یا خرید ملک انجام شود. پاسپورت دوم بدان معناست که متقاضی به صورت همزمان شهروند دو کشور باشد و امکان استفاده از مزایایی یکسان با شهروندان آن کشور را دارد.

بهترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

امروزه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم کشورها به یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت تبدیل شده است. اخذ پاسپورت دوم برای افرادی که به دنبال جایگاه دوم، سفر آسان و استفاده از امکانات دیگر مانند سهولت در تجارت، افتتاح حساب بانکی هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

معمولا پکیج‌هایی که در کوتاه مدت (کمتر از یک سال) منجر به پاسپورت دوم می شوند روند سخت و پیچیده‌ای ندارند. همچنین نیازی به ارائه مدارک تحصیلی، مدرک زبان و یا حضور فرد در کشور مقصد نیست. در این نوع برنامه‌ها با ارائه مدارک لازم و سرمایه‌گذاری به میزان مشخص، پاسپورت آن را کشور را در مدتی کوتاه اخذ می‌کنید.

کشورهایی مانند دومنیکا، مالتا، گرانادا و سنت‌کیتس چنین برنامه هایی را معرفی کرده‌اند که گزینه‌ای سریع و آسان برای اخذ اقامت و پاسپورت کشوری دیگر است.

 

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا