کد خبر: 01120070612
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بهره‌مندی بیش از ۱۰ میلیون نفر از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی

بانک ملی ایران با تخصیص اعتبار از ابتدای سال ۹۰ تا پایان دی امسال (۱۴۰۰) تعداد ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۶۷۰هزار میلیارد ریال برای ازدواج، ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی، رفع احتیاجات ضروری، کمک به سیل و زلزله‌زدگان، رفع مشکلات اشتغال جوانان، تعمیر مسکن روستایی، خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، کمک به ستاد دیه و …پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، طی این مدت با تاکید بر رسالت اجتماعی خود با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه نظیر ازدواج، خوداشتغالی، تعمیر مسکن، ستاد دیه، رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری، تحصیل و … نسبت به خدمت‌رسانی به آحاد مردم گام‌های مهم و اساسی برداشته است و خوشبختانه در طول این سال‌ها همواره موفق عمل کرده است.

بانک ملی در اجرای تکالیف قانونی مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و به منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند و به صورت ویژه طی سنوات گذشته، تلاش‌های این بانک در این خصوص نمود ویژه‌ای داشته است به نحوی که علی‌رغم افزایش مبلغ تسهیلات یاد شده در فاصله زمانی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹، تعداد تسهیلات پرداختی افزایش چشمگیر و تعداد متقاضیان در انتظار اخذ تسهیلات ازدواج در این دوره زمانی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین این بانک با تخصیص اعتبار از ابتدای سال جاری تا پایان دی تعداد ۲۷۰هزار و ۱۴۰فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش حدود ۲۰۰هزار میلیارد ریال در راه توسعه و آبادانی مناطق محروم پرداخت کرده است.

آمارها نشان می‌دهد بانک ملی با تدابیر مناسب به تنهایی بیش از ۴۰درصد از تقاضاهای تسهیلات ازدواج را در کشور پرداخت کرده است و توانسته جایگاه نخست و بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت‌شده قرض‌الحسنه ازدواج را در کشور کسب کند.

بانک ملی از ابتدای امسال تاپایان دی بیش از ۱۷۳هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به حدود ۱۹۸هزار نفر اعطا کرده است که این میزان نسبت به مبلغ تسهیلات مشابه اعطایی در سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا