کد خبر: 04040034174
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بهره‌برداری از واحد تولید جوجه یک‌روزه در بوشهر با تسهیلات بانک توسعه تعاون

یک واحد جوجه‌کشی مرغ یک‌روزه گوشتی (مستقل) با حمایت و پرداخت تسهیلات از محل طرح‌های اشتغال پایدار روستایی از سوی بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر، ایجاد اشتغال‌های پایدار و ثابت در استان از رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون است که در سال ۱۴۰۰از سوی این بانک توسعه‌ای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده است.

این واحد صنعتی که با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سوی بانک توسعه تعاون استان در مسیر محور ارتباطی جدید بوشهر به بندر گناوه روستای کوهک احداث شده با بهره‌گیری از روش‌های نوین صنعت دامپروری باعث شکوفایی، رشد و توسعه این صنعت در کشور و استان گردیده است.

کل سرمایه طرح فوق ۱۲۵میلیارد ریال است که با مشارکت ۱۰۰میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بصورت ایجادی تکمیل نهایی و به بهره‌برداری رسیده است.

این مجتمع ظرفیت تولید سالانه ۱۷میلیون قطعه را دارد و افزون بر این موجب اشتغال‌زایی پایدار ۴۵نفر نیز خواهد شد.

این طرح در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع دارای سالن مسقف با متراژ ۲۸۰۰متر مربع بصورت کاملا صنعتی و تنها طرح جوجه‌کشی مرغ گوشتی تک سنی در منطقه جنوب کشور است.

همچنین این کارخانه مجهز به کلیه دستگاه‌های پیشرفته و مدرن این صنعت است که اولین ماشین‌آلات دو‌زمانه در ایران را شامل می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا