کد خبر: 090702139331
اقتصادبازارها و خدمات مالی

بهره مندی از دانش و فناوری نوین در صنعت طلا، جواهرات و گوهرسنگ ها

نمایشگاه طلا، جواهرات، گوهرسنگ ها، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شیراز برگزار می شود.

این نمایشگاه تخصصی با حضور حدود یکصد شرکت، توسط شرکت رستاگ پادویژن، با همکاری اتحادیه طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگ های شیراز ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شیراز برگزار خواهد شد.

محمود بندرچی، مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن، با بیان اینکه صنعت طلا و جواهر ایران از پیشینه چندین هزارساله برخوردار است، گفت: صنعت طلا و جواهر کشورمان نیازمند دانش و فناوری نوین است. او حرکت های علمی و بهره مندی از دانش پیشرفته را در راستای ارتقای این صنعت در کشورمان ضروری دانست و گفت: این صنعت، صنعتی بومی است که قدمت و سابقه آن به ایران بازمی‌گردد و امکانات و ظرفیت‌هایی دارد که آن را در زمره صنایع بالقوه قرار داده است.

بندرچی با اشاره به اینکه شیراز قطب گردشگری سلامت کشور است به امکان جذب توریست های خارجی در این بازار اشاره کرد و گفت: به این ترتیب، شیراز قطب مصرف طلا، جواهرات و گوهرسنگ هاست و به گفته فعالین این صنعت یکی از بهترین نمایشگاه های کشور محسوب می شود.

او به ارزش افزوده قابل توجه نمایشگاه شیراز به عنوان محل تلاقی صنعت در شمال و جنوب کشور اشاره کرد و گفت: امروزه توجه به رونق صنایعی که قابلیت ایجاد ارزش افزوده دارند، یکی از روش های رشد اقتصادی در کشورهای جهان است، صنعت طلا و جواهر نیز با دارا بودن ظرفیت های بسیاری می‌تواند مورد توجه قرار گرفته و در رشد اقتصادی کشور تاثیر ویژه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رستاک پادویژن، آموزش، تولید، طراحی و ساخت طلا، جواهر و گوهرسنگ ها از جمله زمینه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه است. همچنین شرکت های متعددی در بخش ماشین آلات ساخت، ابزار آلات، پرینترهای ۳ بعدی، لیزر و صندوق های نسوز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود. برگزاری نشست های تخصصی و میزگردهای مرتبط در طول برگزاری این نمایشگاه در محل غرفه ها صورت خواهد پذیرفت.

ساعات بازدید از این نمایشگاه تخصصی ۱۵ الی ۲۱ است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی https://rastak-expo.com/ مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا