کد خبر: 210303162503
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بهره مندی بیش از ۹ هزار متقاضی وام ازدواج طی ۶۰ روز

پرداخت وام ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور همسو با سیاست های دولت با رویکرد تسریع و تسهیل در امر مقدس ازدواج بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۱ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال ۹ هزار و ۳۰۹ نفر را به خانه بخت فرستاده است.

بر این اساس، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملی ایران به طور متوسط ۱۵۵ فقره وام ازدواج در هر روز طی مدت مذکور پرداخت کرده است. این بانک نیز در همین مدت به ۸ هزار متقاضی تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری اعطاء کرده است.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته نیز، اعتباری به ارزش ۲۸۱ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال در راستای پرداخت وام ازدواج به ۱۳۷ هزار و ۵۱۶ نفر صرف کرده است که این آمار و ارقام نشان می دهد بانک ملی ایران ۱۰۰ درصد تکالیف خود را در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان و متقاضیان انجام داده است .

بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات تکلیفی به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از اعتبارات خود را معطوف به این حوزه کرده است .

گفتنی است، اکنون براساس قوانین بانک مرکزی سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین سه میلیارد ریال و براساس “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت”به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر ۲۵ سال و در زوجه ها زیر ۲۳ سال باشد، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با دوره بازپرداخت ۱۰ساله و نرخ چهار درصد کارمزد با اعتبارسنجی و سفته و یا یک ضامن معتبر تعلق می گیرد .

کلیه متقاضیان واجدین شرایط وام ازدواج، ابتدا باید با ورود به سایت https://ve.cbi.ir/Conditions.aspx و با انتخاب بانک ملی ایران و شعبه عامل ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند که در صورت موفقیت آمیِز بودن مراحل ثبت نام ، یک کد رهگیری به شخص ثبت نام کننده داده می‌شود و متقاضی باید ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام می‌گردد، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نماید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا