کد خبر: 270103156198
جامعه و فرهنگ

بهسازی و مرمت پیاده‌روها در ۱۰ نقطه غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه پروژه های توسعه محلی در سال جاری به شکل ویژه دنبال می شود؛ گفت: در ده نقطه و در دو محله عملیات از محلات ۱۲گانه منطقه به شکل ویژه مرمت و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهارکرد: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی در این منطقه در زمینه معبر سازی صورت می گیرد و بخشی از این معبرسازی مربوط به ساخت و بهسازی پیاده روها است که به شکل ویژه در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: با همکاری عوامل اجرایی در این معاونت و نواحی ۴و ۶ عملیات پیاده رو سازی در دو محله قائم و سرو آزاد به اجرا در آمده است.

ایرانشاهی ادامه داد: این عملیات با محوریت مرمت پیاده رو، چاله پرکنی، ترمیم نوار حفاری، روکش آسفالت و دیوار کشی صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با بیان اینکه پیاده رو سازی و مرمت پیاده رو ها به شکل ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد، عنوان کرد: این عملیات در محله سروآزاد در معابر شامل خیابان پارسا، گودرزی، خیابان محمودی و میدان پارالمپیک و در محله قائم در معابر شامل چهار نقطه در خیابان جدی اردبیلی، خیابان جنگلبان بین خیابان میلاد ۴و۵ و کوچه کوثر شهرک ساحل به اتمام رسیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا