کد خبر: 031102149937
روزنامهعصر انقراض (طنز)

به سلامتی مهمان برنامه

«اظهارات عجیب مهمان صدا و سیما در مورد سرو الکل و خنده‌های مهمان دیگر.»

راضیه حسینی

این مهمان جذاب پرده از رازی مخوف در ورزشگاه‌ها و کشورهای غربی برداشت. وی عنوان کرد در کشور آلمان شرکت مشروب‌سازی لوله کشیده و مشروب‌ها را تا خود ورزشگاه برده است. او همچنین گفت در آمریکا و خیلی از کشورها سرو مشروبات الکلی الزامی است.

چیزی که ما از صحبت‌های مهمان برنامه متوجه شدیم این است که اگر شما برای خوردن یک فنجان قهوه هم به کافه‌ای بروید، ابتدا به زور، با لوله، مقادیر زیادی مشروب در حلق‌تان سرازیر می‌کنند، بعد آزاد می‌شوید تا هرچه دل‌تان خواست بخورید.

در کشورهای خارجی تأسیسات زیرزمینی خاصی وجود دارد که ممکن است باعث شود به محض بازکردن شیر آب منزل، عوض آب، مشروب تحویل بگیرید. مثلاً در حالی که موهای‌تان پر از کف شامپوست و چشمان‌تان بسته، شیر آب حمام را باز می‌کنید و یک‌هو مزه‎ی خاصی را حس می‌کنید.

بعد از این‌که لیف و صابون را غش کرده و تلو تلو خوران می‌بینید، متوجه می‌شوید باز هم عوض آب، مشروب تحویل گرفته‌اید. این تأسیسات زیر زمینی تا قلب خانه‌ها و خانواده‌ها نفوذ کرده است و دیگر خارجی‌ها راه فراری ندارند.

آنها به هر طرف سرمی‌چرخانند، با مشروب برخورد می‌کنند، حتی برای آبیاری گل‌ها و گیاهان هم مجبورند از مشروب استفاده کنند. ما که ندیدیم ولی احتمالاً آقای مهمان برنامه، حتماً گل‌هایی را دیده‌اند که یک‌هو خودشان را در آغوش عابران پرت می‌کنند و برخی‌های‌شان هم اعمال ناشایستی انجام می‌دهند. اوضاع طوری خراب شده است که حتی ابرهای خارجی‌ها هم مشروب می‌بارد و زمین و زمان گرفتار این نوشیدنی الکلی شده است.

سگ‌ها و گربه‌های خیابان، درختان شهرها، ماهی‌های رودخانه‌ها، حتی کرم‌های زیر خاک، همه به دائم‌الخمرهای بیچاره‌ای تبدیل شده‌اند که راه فراری ندارند.

به نظرمان با توجه به شرایط بحرانی کشورهای خارجی، بد نیست از مهمانان برنامه‌های تلویزیونی هم تست سلامت روان بگیرید، شاید به تازگی از سفر خارج بازگشته باشند، ما چه می‌دانیم بالاخره ممکن است فرزندی، برادری، خواهری، در خارج از کشور داشته و ناخواسته در لوله‌های مشروب گرفتار شده باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا