کد خبر: 130502134413
روزنامهعصر انقراض (طنز)مجلس

به عشق مسئولان شک نکنید

بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس: «ده هزار مگاوات برق کم داریم. تعطیلی سراسری ادارات هم نمی‌تواند کسری برق را جبران کند.»

راضیه حسینی

کاش مطرح کردن این موضوع را می‌گذاشتید برای چند وقت دیگر. کمبود برق که سر جایش می‌ماند و تغییری حاصل نمی‌شد. لااقل می‌گذاشتید مدتی از این تعطیلات اعلام شده، بگذرد.

راستش ما هنوز در حال ذوق‌زدگی بودیم و داشتیم کیف می‌کردیم از این حجم نگرانی مسئولان نسبت به سلامتی‌مان. اصلاً حال غریبی داشتیم. صبح که در آینه به خودمان نگاه می‌کردیم ناخودآگاه لبخند بر لب‌مان می‌آمد. انگیزه برای ادامه‌ی زندگی پیدا کرده بودیم. به خودمان می‌گفتیم دنیا هنوز هم قشنگی‌های خودش را دارد.

سلام به صبح، به عشق، به دوستی و از این حرف‌ها. حتی اگر همان دقیقه یک نفر در می‌زد  و می‌گفت: «از طرف مسئولان برای‌تان کرم ضدآفتاب با اس پی اف ۵۰ آورده‌ایم.» اصلاً تعجب نمی‌کردیم. می‌دانستیم پشت این نگاه‌های سربی و حرف‌های تهی از منطق، قلبی سرشار از عشق مخفی شده است.

می‌دانستیم پشت همه‌ی تصمیماتی که آخرش به ضرر ملت تمام می‌شود، دلی تپنده برای مردم پنهان شده است. می‌دانستیم اگر حتی ما را بکشند هم باز در قلب‌شان دوست‌مان دارند.

ولی شما همه‌ی این احساسات را با یک خبر بی‌مورد به باد دادید. الان با اذهان شک کرده چه می‌کنید؟ اگر کسی به عشق دولت به مردم بدبین شود چطور جواب می‌دهید؟ ما که یقین داریم این تعطیلی‌ها فقط و فقط به‌خاطر آرامش و آسایش مردم بود. حالا مهم نیست این مردم فقط قشر کارمند بودند که با کولرهای دولت خنک می‌شدند و باقی اقشار، خیلی با گرما مشکل نداشتند.

مهم نیست که راننده تاکسی و نانوا باز هم سر کار بودند. شاید آنها با گرما میانه‌ی خوبی داشته باشند. شاید اصلاً دل‌شان بخواهد هی گرم‌شان شود و هی عرق کنند. این دیگر ربطی به دلواپسی دولت ندارد.

آقای نماینده، شما باعث شدید تعدادی، هر چند کم، به مسئولان و حس مردم دوستی‌شان شک کنند. امیدواریم هرچه زودتر در جهت از بین بردن این شائبه تلاش کنید و زحمت مسئولان را از بین نبرید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا