کد خبر: 210503169305
اقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدندومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی هامکس 1403 (HAMex 2024 )؛

به همراه همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ (HAMex 2024 ) روز جمعه ۱۹ مرداد ماه با شعار “برای مردم، برای ایران” توسط شرکت تابناک توسعه فیدار در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت خارجی و داخلی در گروه‌های کالایی لوازم خانگی انرژی بر به مدت ۴ روز از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در دومین روز از نمایشگاه علاوه بر بازدید و استقبال عمومی، همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران نیز با رویکرد افزایش تولید و صادرات به میزبانی شرکت تابناک توسعه فیدار در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

از نکات مهمی که در این همایش مطرح گشت، رشد حمایت‌ها و پیشرفت تولید، همگام با صادرات و همکاری در بخش خصوصی در تولید صنایع لوازم خانگی بوده است.

در ابتدای برنامه عباس هاشمی دبیر انجمن لوازم خانگی بیان کرد: رشد ۸ درصدی تولید لوازم خانگی در سال گذشته نشان از رشد کمی و کیفی محصولات ایرانی در صنعت لوازم خانگی دارد که علاوه بر نیاز داخل، نگاه ویژه‌ای به بازار صادراتی کشورهای همسایه نیز دارد.

هاشمی افزود: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی رشد و تحکیم روابط تولیدات فناورانه و تجاری با سرمایه‌گذاران کشورهای دیگر است.

در ادامه همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران، رشید السعیدی، رئیس مرکز تجاری بغداد گفت: صنعت لوازم خانگی در ایران با استفاده از فن آوری‌های بروز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار نوآوری‌های مستمر بر پایه استانداردهای جهانی در مسیر توسعه گام برداشته است.

وی افزود: امروز زمان آن رسیده است که این توسعه در جایگاه های بین‌المللی به خوبی ارائه گردد.

در ادامه برنامه نیز مهمانان دیگری از تولید کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صحبت‌های خود را در حوزه تولید، اقتصاد و بازاریابی صنایع لوازم خانگی بیان کردند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ (HAMex 2024 ) از ۱۹ الی ۲۲ مرداد به مدت ۴ روز از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا