کد خبر: 090902144807
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

بیت‌کوین در مسیر ۱۰۰ هزار دلاری شدن تا پایان سال ۲۰۲۴

به گفته این بانک، یک ETF بیت کوین نقطه‌ای زودتر از حد انتظار در ایالات متحده می‌تواند کاتالیزور کلیدی باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق گفته بانک استاندارد چارترد و با تکرار پیش بینی ماه آوریل خود مبنی بر اینکه بیت کوین (BTC) تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید، همه چیز مطابق انتظار پیش می‌رود.

جف کندریک و تیم این بانک نوشتند که کاتالیزور بعدی تأییدیه‌های چند ETF بیت‌کوین مستقر در ایالات متحده خواهد بود که انتظار می‌رود «احتمالاً زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به دست آیند.»

آنها گفتند: «ما فکر می‌کنیم تعدادی ETF نقطه‌ای اکنون در نیمه اول ۲۰۲۴ برای هر دو BTC و ETH تایید می‌شوند و راه را برای سرمایه‌گذاری سازمانی هموار می‌کنند.»

این تیم همچنین یادآور شد که هاوینگ یا نصف شدن بعدی پاداش استخراج بیت‌کوین – مکانیزمی برای محدود کردن عرضه که در حال حاضر انتظار می‌رود در اواخر آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد – منبع دیگری برای افزایش قیمت خواهد بود.

استاندارد چارترد در ابتدا پیش بینی ۱۰۰۰۰۰ دلاری خود را در ماه آوریل انجام داد و سپس استدلال کرد که این ارز دیجیتال از وضعیت خود به عنوان یک پناهگاه امن شناخته شده سود برده است.

بانک در تکرار امروز خود گفت: «به زبان ساده، همه چیز همانطور که انتظار می‌رود کار می‌کند. سلطه بیت کوین دست نخورده باقی می‌ماند – سهم آن از کل بازار دارایی‌های دیجیتال از ۴۵ درصد در آوریل به ۵۰ درصد افزایش یافته است.»

این بانک همچنین اعلام کرد این احتمال وجود دارد که ارز دیجیتال قبل از پایان سال به مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. ما اکنون انتظار داریم که افزایش قیمت قبل از نصف شدن بیشتر از آنچه قبلا پیش‌بینی کرده بودیم، به‌ویژه از طریق معرفی زودتر از حد انتظار ETF‌های نقطه‌ای ایالات متحده، محقق شود. این خطری را نشان می‌دهد که سطح ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۴ فرا برسد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا