کد خبر: 210902146068
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه اتکایی امین «زنگ بیمه» را نواخت

در راستای فرهنگ ‌سازی بیمه در سطح کشور و در راستای ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی، به همت شرکت بیمه اتکایی امین زنگ بیمه در مدرسه ی در شهرک دانش شهر تهران به صدا درآمد.

به گزارش عصر اقتصاد، در این مراسم محمدرضا خوش کیش مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از کارکنان از جمله حسین اشرفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، باقری مدیر بیمه های اتکایی در این مراسم حضور داشتند. پس از نواخته شدن زنگ بیمه، با حضور مسئولین و دانش آموزان مدرسه، مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی امین در سخنانی ضمن تشکر از مساعدت مسئولان مدرسه، دلیل انتخاب مدرسه دخترانه را نقش خانم‌ها در فرهنگ سازی امروز و به خصوص آینده جامعه دانست.

خوش کیش در ادامه در مورد نقش مهم بیمه در جهان امروز اظهار کرد: بیمه در دنیا به عنوان نماد توسعه یافتگی محسوب می‌شود و هدف ما از حضور در این محل، دادن شناخت و آگاهی در این زمینه است تا خودتان با تحقیق بیشتر شناخت دقیق تری به دست بیاورید.

خوش کیش اظهار داشتند به ۳ نفر از دانش آموزانی در زمینه بیمه، بهترین مقاله یا تحقیق را ارایه دهند به انتخاب کارشناسان این حوزه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

در ادامه مراسم سمیعی مشاور مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از مسئولین، دبیران برای تلاش در زمینه ساختن انسان‌های فعال و تاثیرگذار آینده، برای دانش آموزان از بیمه و رشته‌های دانشگاهی مرتبط با آن صحبت کردند و تاکید کرد: شما آینده سازان این مملکت هستید و شاید تا الان به این فکر نکردید که می‌شود در رشته بیمه هم در دانشگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت آموزشی دارند ادامه تحصیل داد؛ اما من به شما می‌گویم که می‌شود به عنوان گزینه خوبی این مورد را در نظر بگیرید و در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ما رشته‌های بیمه ای وجود دارد که می‌شود با انتخاب این رشته ها آینده زندگی خودتان را تامین کنید. در پایان این مراسم به جهت ایفای تعهدات اجتماعی از طرف شرکت بیمه اتکایی امین بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان و معلمان اهدا شد.

لازم به ذکر است که «زنگ بیمه مدارس» در صدد است تا با ساده‌سازی مفاهیم بیمه‌ای برای دانش آموزان، ضمن تداوم برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، ضریب نفوذ بیمه را نیز در کشور افزایش داده و موجبات گسترش فرهنگ بیمه در بین خانواده‌ها شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا