کد خبر: 04110066847
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه ایران رتبه اول گروه بیمه‌ای ۱۰۰‌ شرکت برتر ایران را کسب کرد

بر اساس آخرین رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) که از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد، بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای و رتبه بیست ویکم صد شرکت برتر ایران از میان ۵۰۰شرکت ایرانی را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را براساس صورت‌های سال مالی ۱۳۹۹ تهیه کرده است.

شاخص‌های مورد استفاده در رتبه‌بندیIMI-100 با توجه به وجود انواع شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و بانک‌ها، بر اساس رقم فروش این شرکت‎‌ها، لحاظ شده است.

هدف سازمان مدیریت صنعتی از شناسایی، آرایش و تهیه فهرست ۵۰۰شرکت بزرگ کشور، در کنار یکدیگر، ارائه تصویری سالانه و متکی به آمارهای کمی قابل اعتماد، از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه‌های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت‌های اقتصادی مختلف است.

پویایی، تداوم و تسریع روند توسعه بنگاه‌های اقتصادی و در پی آن کل اقتصاد کشور در گروی شناخت کامل و صحیحی از نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های کشور است و از آنجایی که قوت و ضعف مفاهیم نسبی هستند که بر مبنای مقایسه استوار هستند، در این فهرست با مقایسه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور با یکدیگر زمینه‌ای فراهم می‌شود که می‌تواند راهنمای مفیدی برای مدیران و سیاست‌گذاران و سرمایه‌گذاران باشد و منجر به تحقیقات پژوهشگران در جهت شناخت فضای کسب و کار از زوایایی تازه شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا