کد خبر: 21040191006
اخبار شرکت ها

بیمه تجارت‌نو نایب قهرمان شد

رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، از نقش و رسالت این شرکت در توسعه ورزش کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هادی ساعی در این لوح تقدیر، به پاس حضور موفق بیمه تجارت‌نو در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان جام کوثر در سال ۱۴۰۰ و کسب مقام دوم تیمی، از حضور ارزشمند این شرکت در این دوره از مسابقات قدردانی و اعلام کرد: درخشش ورزش تکواندو در عرصه داخلی و خارجی، ثمره برنامه‌ریزی هدفمند و ایجاد سیستم کارآمد در این رشته ورزشی است، لذا از حضور ارزشمند بیمه تجارت نو در هفدهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان باشگاه‌های کشور، جام کوثر صمیمانه تشکر می کنم.

بیمه تجارت‌نو در این دوره از مسابقات با کسب ۲۱ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. فاطمه فردی هدایت تیم بیمه تجارت‌نو را در این مسابقات به عهده داشت.

گفتنی است: شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف توسعه فرهنگ بیمه در کشور، ضمن حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی، به ویژه فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی می کوشد نقش مؤثری در افزایش ضریب نفود بیمه ایفا کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا