کد خبر: 16040036598
اخبار شرکت ها

بیمه دی بالاترین سود هر سهم سال ۹۹ را در صنعت بیمه ساخت

بیمه دی در سال ۹۹ بالاترین سود را در بین شرکت های بیمه دولتی و خصوصی ایران شناسایی کرده و وضعیت مناسبی را به لحاظ عملکردی به نمایش گذاشته‌است.

بیمه دی برای سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال سودعملیاتی شناسایی کرده که وضعیت این شرکت را متفاوت کرده است. این در حالی است که شرکت بیمه دی در سال ۹۸ حدود چهار هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سود عملیاتی شناسایی کرده و برا این اساس رشد ۱۹۰ درصدی رخ داده است.

بیمه دی بالاترین سود هر سهم سال ۹۹ را در صنعت بیمه ساخت بیمه دی در سال ۹۹ بالاترین سود را در بین شرکت های بیمه دولتی و خصوصی ایران شناسایی کرده و وضعیت مناسبی را به لحاظ عملکردی به نمایش گذاشته‌است.

بیمه دی در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۶ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داده که نسبت به سال ۹۸ رشدی ۸۵۰ درصدی را ثبت کرده است. سرمایه‌گذاری کوتاه مدت شرکت نیز در سال ۹۹ حدود دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل رشدی ۶۱۱ درصدی داشته‌است.

همچنین در ترازنامه شرکت آمده است که بدهی شرکت به بیمه‌گذاران و نمایندگان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از ان کاهشی ۴۴ درصدی داشته و از رقم هفت هزار و ۲۷ میلیارد ریال به چهار هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال رسید.

ضریب خسارت شرکت در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد هفت درصدی داشته و از رقم ۶۳ درصد به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید که بیمه دی برای سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال سودعملیاتی شناسایی کرده که وضعیت این شرکت را متفاوت کرده است.

این در حالی است که شرکت بیمه دی در سال ۹۸ حدود چهار هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سود عملیاتی شناسایی کرده و برا این اساس رشد ۱۹۰ درصدی رخ داده است.

سود خالص شناسایی شده بیمه دی در سال ۹۹ مبلغ ۱۱ هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال بوده که در بین شرکت‌های بیمه یکی از بالاترین سود خالص را داشته است که در نهایت منجر به تحقق بالاترین سود هر سهم در صنعت بیمه ایران با رقم ۴۵۵۹ ریال رخ دهد.

یکی دیگر از معیارهای وضعیت عملکردی شرکتها وضعیت سود انباشته شرکتهاست. وقتی سودانباشته شرکتی بالا می رود نشان می دهد که این شرکت دارای وضعیتی مناسب نسبت به دیگر شرکتهاست.

بر همین اساس و بنا به گزارش ترازنامه شرکت بیمه دی در سال ۱۳۹۹ در سود انباشته رشدی ۲۰۸ درصدی را تجربه کره و از رقم سه هزار و۵۸۷ میلیارد ریالی به سود انباشته ۱۱ هزار و ۱۷ میلیارد ریالی رسید که نشان از وضعیت مناسب سود دهی شرکت دارد

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا