کد خبر: 16050040997
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه زندگی تعاون؛ بیمه‌نامه‌ای با پوشش جامع

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با اعلام اینکه بیمه‌نامه‌های زندگی جزو بیمه‌نامه‌های ترکیبی به شرط حیات و به شرط سرمایه‌گذاری هستند گفت که در این بیمه‌نامه، فوت، حادثه و سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گرفته و این بیمه‌نامه را ذیل مجموعه بیمه‌های جامع قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی در ادامه افزود: تفاوت این بیمه‌نامه با سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده در مواردی چون اعطای معافیت به بیمه‌گزار است؛ در این خصوص چنانچه بیمه‌گزار به هر دلیلی فوت کند، شرکت بیمه حق بیمه را تا آخر پرداخت کرده و به صورت جاری در می‌آورد.

او گفت: همچنین چنانچه بیمه‌گزار و بیمه‌شده نیز یکسان نباشند؛ مورد معافیت حق بیمه قرار می‌گیرند.

یوسفی ادامه داد: از موارد دیگر باید به بحث نقص عضو و از کارافتادگی اشاره کرد که چنانچه بیمه‌گزار در حادثه‌ای دچار نقص عضو شود، تا یک برابر سرمایه فوت را دریافت خواهد کرد.

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون اضافه کرد: اگر بیمه‌گزار و بیمه‌شده نیز یکسان باشد و بیمه‌گزار از کارافتادگی دائم پیدا کند، تا تاریخ اتمام قرارداد یا فوت (برحسب وقوع زمانی) می‌تواند ۴برابر معادل آخرین دریافتی را از شرکت بیمه تعاون مستمری دریافت کند.

حداقل غرامت پرداختی به بیمه‌شدگان بیمه کرونا ۱۰میلیون ریال

او افزود: برای ۵مورد از بیماری‌های خاص نیز شرایطی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن چنانچه به طور مثال، بیمه‌شده‌ای سقف پرداختی ۵۰میلیون را انتخاب کرده باشد تا سقف ۲۵۰میلیون تومان می‌تواند غرامت دریافت کند؛ این مهم برای پاندمی‌ها نیز در نظر گرفته شده و بیمه‌گزاران، پس از ۱۴ روز از زمان صدور، می‌توانند تا سقف ۵میلیون تومان از هزینه‌های خود را از بیمه تعاون دریافت کنند.

به گفته یوسفی حداقل غرامت پرداختی به بیمه‌شدگان بیمه کرونا ۱۰میلیون ریال و حداکثر ۵۰میلیون ریال خواهد بود که براساس طرح‌های انتخابی بیمه‌گزاران این ارقام متفاوت خواهد بود.

این بیمه‌نامه که با هدف پشتیبانی از بیماران کرونایی طراحی و ارائه شده است، دارای سه طرح برنزی، نقره‌ای و طلایی است که در هر یک از طرح‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی، یک دسته‌بندی چهارگانه در نظر گرفته شده که بر این اساس «بیماران زیر ۵۰سال بدون بیماری زمینه‌ای، بیماران زیر ۵۰سال دارای بیماری زمینه‌ای، بیماران بالای ۵۰سال بدون بیماری زمینه‌ای و بیماران بالای ۵۰سال دارای بیماری زمینه‌ای» از یکدیگر تفکیک شده‌اند تا خدمت‌رسانی متناسب با وضع بیمه‌گزار صورت پذیرد.

مبلغ بیمه‌نامه‌های ارائه شده برای بیمه کرونا

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون هم‌چنین در خصوص مبلغ بیمه‌نامه‌های ارائه شده برای بیمه کرونا گفت: حداقل هزینه برای صدور بیمه کرونا ۱۶۸هزار تومان و حداکثر ۵۵۷هزار تومان است که متناسب با شرایط و نیاز بیمه‌گزار برای او بیمه‌نامه صادر خواهد شد.

یوسفی با تأکید بر مدت زمان ۳۶۵روزه پوشش بیمه‌نامه کرونا گفت: این بیمه‌نامه نه تنها قابل رقابت با سایر شرکت‌های بیمه‌ای ارائه‌دهنده خدمت به مبتلایان ویروس کرونا است، بلکه با توجه به خدماتی که در این بیمه‌نامه درنظرگرفته شده است می توان آن را به نوعی متمایز از تمام شرکت های دیگر دانست.

تخفیف ۱۵ درصدی طرح درمان تکمیلی

یوسفی در ادامه از سایر تسهیلاتی که در نظر گرفته شده سخن گفت و اظهار کرد: اگر افراد درخواست درمان تکمیلی کامل داشته باشند هم می توانند خود طرح درمان تکمیلی بیمه تعاون را به صورت مجزا و با ۱۵درصد تخفیف دریافت کنند؛ همچنین بیمه آتش‌سوزی نیز تا سقف ۲۰۰میلیون تومان، با تخفیف ۳۵درصدی و با حق بیمه رایگان در سال نخست از دیگر مواردی است که در این بیمه‌نامه برای بیمه‌گزاران در نظر گرفته شده است.

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در ادامه به بحث سرمایه‌گذاری که در این بیمه‌نامه در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: این امکان وجود دارد که فرد، سود سرمایه‌گذاری بیمه زندگی خود را به جز افراد سببی و نسبی به سازمان‌ها و نهادهای خیریه‌ای نیز اهدا کند.

او در ادامه گفت: همچنین برای این بیمه‌نامه، جداول ریسکی با بیشترین تسهیل‌گری در نظر گرفته شده تا بیمه‌گزاران بتوانند با حداقل شرایط از خدمات این بیمه‌نامه استفاده کنند.

استراتژی‌های آینده

یوسفی به استراتژی‌های آینده نیز اشاره کرد و اظهار کرد: در نظر داریم تا با توجه به آنکه مبلغ پورتفوی مطلوبی را به دست آورده‌ایم، بر روی افزایش تعداد فروش بیمه‌نامه تمرکز کنیم تا ضمن انتفاع مالی شرکت، در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای و بالاخص بیمه زندگی گامی برداریم.

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در ادامه افزود: همچنین در نظر داریم بیمه‌های خدمات خودرویی را نیز به عنوان مزیت دیگر بیمه‌های زندگی به این بیمه‌نامه اضافه کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا