کد خبر: 181001115875
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه ملت حامی زنان خانه‌دار

بیمه مستمری زنان خانه‌دار، یکی از محصولات نوآورانه بیمه ملت برای حمایت از زنان خانه‌دار است که این روزها نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کشور دارند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این روزها بخشی از بار اقتصاد خانواده و حتی کشورمان بر دوش زنان است. زنانی که سرپرست خانواده هستند، کسب‌وکارهای خانگی دارند یا حتی زنان خانه‌دار و مجردی که به دنبال استقلال مالی و حقوق بازنشستگی هستند تا آینده‌ای مطمئن برای خود رقم بزنند. اما امکان بهره بردن از حقوق بازنشستگی و مستمری، برای همه زنان فراهم نیست.

 بیمه ملت، در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از زنان خانه‌دار که نقش مهمی در اقتصاد خانواده دارند، «بیمه مستمری زنان خانه‌دار» را با پوشش‌های تکمیلی متنوع طراحی کرده است تا همه زنان و دختران کشورمان بتوانند از یک پوشش بیمه‌ای جامع بهره ببرند.

بیمه مستمری زنان خانه‌دار بیمه ملت، پوشش‌های خاص و متنوعی دارد که علاوه بر پرداخت مستمری مادام‌العمر به زنان، امکان برخورداری از بیمه درمان تکمیلی انفرادی را در چندین طرح برای بیمه‌گذاران فراهم کرده است. همچنین در این بیمه‌نامه، مستمری زنان هر ساله ۸ درصد افزایش پیدا می‌کند و از پرداخت مالیات نیز معاف است.

همه زنان ایرانی، با بیمه‌شدن در این طرح مانند تمامی مشاغل در کشور، تحت پوشش بیمه مستمری قرار می‌گیرند و با پرداخت ۱۳ تا ۳۰ سال حق‌بیمه (با توجه به سن)، تا پایان عمر از حقوق مستمری بهره‌مند می‌شوند و علاوه بر آن از پوشش‌های تکمیلی دیگری هم استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا