کد خبر: 21010177172
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه میهن به دنبال افزایش سرمایه

مدیرعامل بیمه میهن در جمع کارکنان این شرکت ضمن تشریح اهداف و برنامه های سال جدید از برگزاری مجمع عمومی بیمه میهن برای افزایش سرمایه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن، آریان پور با تأکید بر اینکه برای پیشبرد امور شرکت در شرایط فعلی نیازمند اتکاء به سه خصلت صبر، اخلاق و عزم راسخ هستیم؛ گفت این خصایص محور عملکرد و مراودات درون سازمانی است و رعایت آن‌ها برای حفظ و جذب بیمه گذاران متعهد و فراهم کردن شرایط جدید خدمتی به منظور تحقق تأمین و امنیت در راستای حفظ سرمایه‌های ملی، رسالت پیش روی ماست.

مدیرعامل بیمه میهن برگزاری مجمع عمومی برای افزایش سرمایه شرکت، سیاست خرده فروشی، حفظ و تعامل بیشتر با شرکت‌های بیمه و بیمه گذاران راهبردی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اقدامات موثر در امر ریکاوری، توسعه شبکه نمایندگان با اختیارات و قابلیت فروش، پیگیری وصول مطالبات تا حصول نتیجه مطلوب و استفاده از ظرفیت آئین نامه ۸۵ شورای عالی بیمه را از جمله‌ی سیاست‌ها و برنامه‌های پیش روی بیمه میهن در سال جدید برشمرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل بیمه میهن، عباسعلی فراشیانی را به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی و سیدکاظم ملکوتی را به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه بازاریابی معرفی و از خدمات سه ساله مهدی گشادرو در کسوت سرپرست معاونت فنی بیمه میهن تشکر و قدردانی کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا