کد خبر: 02030183638
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه میهن در مسیر ارائه خدمات مطلوب برای دستیابی به موفقیت، رشد و تعالی مصمم است

مدیرعامل بیمه میهن با هدف آگاهی از وضعیت عملکرد و مسائل شعبه زنجان و نیز دیدار با بیمه گذاران بزرگ این شرکت در زنجان، امروز با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران این شعبه و مدیرکل بنیاد مسکن و مدیران عامل شرکت آب و برق منطقه ای این استان دیدار و به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی؛ رسول آریان پور در دیدار همکاران، نمایندگان و کارگزاران شعبه زنجان که سیدکاظم ملکوتی مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته اظهار داشت نیروی انسانی سرمایه اصلی هر مجموعه است و از چابک سازی و تمرکززدایی فعالیت ها و افزایش اختیارات شعب و نمایندگان خبر داد و افزود رویکرد و راهبرد جدید ما چابک سازی مجموعه میهن، شعبه و نماینده محوری است.

آریان پور نقش شعب و نمایندگان را در ساختار شرکت و اتخاذ برنامه ها و تدابیر مناسب برای تغییر و تحول در پیشبرد سیاست ها و اهداف بیمه میهن را بسیار تاثیرگذار خواند و از همه همکاران خواست تا همگام با این تغییرات و رویکردها در ارائه خدمات و رونق کسب و کار این شرکت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل بیمه میهن در بخش دیگری از اظهارات خود اهمیت وصول بموقع حق بیمه و مطالبات معوق را مورد تأکید قرار داد و گفت بحث وصول حق بیمه در شعب بعد از جذب پرتفوی یکی از اولویت های مهم است و در واقع امکان عمل به تعهدات بموقع را برای مجموعه در قبال مشتریان فراهم می کند.

آریان پور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد شعب و شبکه فروش میزان موفقیت آنها در وصول یا کاهش مطالبات معوق است؛ گفت: اهمال در وصول مطالبات، عدم بازگشت منابع مالی بیمه برای ادامه فعالیت ها را به دنبال خواهد داشت و برای حل این مشکل لازم است همه ما بویژه مسئولان ذیربط تلاش و مساعدت مستمر داشته باشند.

آریان پور اجرای دقیق برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ را تکلیف همه ارکان شرکت دانست و بر ضرورت تلاش مضاعف و اهتمام جدی برای رونق و شکوفایی بیمه میهن تأکید کرد و گفت از همکاران انتظار می‌رود با درک صحیح وضعیت امروز شرکت، با سعه صدر و صبوری و با افزایش مستمر تعامل و مراودات با بیمه گذاران امور جاری را پیش ببرند روزهای درخشانی را برای میهن رقم بزنند و مطمئن باشند مدیران شرکت نیز از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت کارکنان کوتاهی نخواهند کرد.

مدیرعامل تمرکز جدی بر وظایف و مأموریت های محوله را در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروز همه همکاران در بیمه میهن تکلیف سنگینی در توسعه فعالیت شرکت به عهده دارند و این تکلیف ایجاب می‌کند تا مدیران و آحاد کارکنان این شرکت با وحدت، همدلی و تلاش مضاعف و مجاهدانه در پیشبرد امور و بهبود عملکرد اهتمام ورزند.

او در این جلسه همچنین به سوالات و مسائل همکاران و نمایندگان شعبه پاسخ داد و توصیه ها و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش؛ مدیرعام بیمه میهن همچنین با مدیرکل و معاون پشتیبانی بنیاد مسکن، مدیرعامل و معاونان شرکت برق و آب منطقه ای زنجان نیزجداگانه دیدار و در مورد همکاریهای دوجانبه گفتگو کرد.

دراین دیدارها طرفین بر لزوم توسعه همکاری ها با استفاده از امکانات و ظرفیت های فی مابین تاکید کردند.

آریان پور اظهار اطمینان کرد که بیمه میهن مطابق مفاد قرارداد فی مابین نیازهای بیمه ای این مجموعه ها را بنحو مطلوب رصد و تأمین می کند و با ارائه خدمات شایسته سعی در جلب رضایت حداکثری مسئولان و بیمه گذاران بنیاد مسکن ونیزشرکت آب و برق منطقه ای رنجان را دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا