کد خبر: 130902145195
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه پارسیان با سربلندی به روز بیمه رسید

بررسی عملکرد شرکت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۲ نشان می دهد این شرکت با عملکرد مطلوب در سالجاری با آرامش و سربلندی به روز ملی بیمه رسیده است.

به گزارش عصر اقتصاد و به نقل باشگاه بیمه گران، شرکت بیمه پارسیان که بیش از ده نوع خدمات متنوع و قابل توجهی در زمینه خدمات بیمه‌ای از بیمه خودرو تا بیمه زندگی در سبد خدمات بیمه ای خود دارد، در سالجاری در راستای افزایش کارآمدی و ضریب نفوذ بیمه و سودسازی و نیز کاهش ریسک منابع انسانی در نخستین گام اقدام به گسترش و تقویت شبکه فروش خود در دفاتر مرکزی و نمایندگیها و نیز آموزش تخصصی منابع و نیروهای انسانی خود نموده است.

از طرف دیگر این شرکت با ارائه محصولات نوین خدمات بیمه ای از جمله طرح لیام زندگی بیمه پارسیان حضور پررنگ و موثر خود در بازار صنعت بیمه کشور را تضمین نموده است.

در این طرح بیمه پارسیان ارائه خدمات بیمه درمانی تکمیلی خانواده به بیمه ‌شدگان بیمه‌نامه های زندگی و مستمری پارسیان را به عنوان رویکرد نوین خود به مرحله اجرا در آورده است.

عملکرد بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۲ موجب گردیده در آخرین گزارش بیمه مرکزی شرکت بیمه پارسیان با افزایش نسبت توانگری مالی کماکان در سطح یک صنعت بیمه کشور قرار داشته باشد به نحوی که این نسبت از ۱۲۴ در سال ۱۴۰۱ به ۱۳۲ در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است که به این مفهوم است که این شرکت برای ایفای تعهدات خود در قبال بیمه ‌گران از توانایی کافی مالی برخوردار می باشد.

این موفقیت در سایه استفاده از برنامه ریزی مدون، حفظ ترکیب مناسب پرتفوی شرکت، افزایش فروش و توجه به مدیریت حرفه ای ریسک ، استفاده از فناوری های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی در فعالیت‌های بیمه‌ای امکان پذیر شده است.

در زمینه مدیریت منابع ریسک و کاهش ریسک‌هایی مانند ریسک منابع انسانی و فناوری اطلاعات و ریسک سرمایه گذاری و نقدینگی و ریسک بیمه گری و ریسک بازار، این شرکت با راه اندازی کارگروه و واحد تخصصی و تدوین و بهبود فرایندها اقدامات موثری انجام داده و در زمینه کنترل و کاهش ریسک نقدینگی و سرمایه گذاری اقدام به تشکیل کمیته‌های وصول مطالبات و سرمایه گذاری نموده است.

بیمه پارسیان که از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۲ چشم انداز فعالیت خود را براساس فراهم آوردن اطمینان خاطر برای عموم مشتریان از طریق فعالیت‌های بیمه‌ای با تجهیز به سیستم های تکنولوژیک و سرمایه نیروی انسانی متخصص، فعال و اخلاق مدار ترسیم نموده، تلاش دارد علاوه بر قرار گرفتن در جدول شرکت‌های بیمه‌ای برتر کشور، مسیر ورود به بازارهای رقابتی جهانی را نیز برای خود هموار نماید.

بیمه پارسیان با هدف افزایش آگاهی عمومی در زمینه ضرورت بیمه در زندگی روزمره اجتماعی و ارتقای فرهنگ مثبت بیمه‌ای در جامعه بخصوص قشر دانش‌آموزی به عنوان ارکان و پایه های نخستین اجتماع، اقدام به برگزاری آئین زنگ بیمه در مدارس شهرستان های رشت، بندر انزلی و یاسوج نمود که با استقبال مسئولان شهرستانها و همکاران شرکت بیمه پارسیان مواجه گردید.

در این مراسم مفاهیم اولیه و پایه بیمه شامل انواع بیمه نامه ها، مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به زبان ساده برای دانش‌آموزان که در واقع سفیران بیمه در جامعه می باشند، شرح و توضیح داده شد. علاوه بر آن برخی هدایا شامل لوازم کمک آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان برخی مدارس که در سال‌های اخیر در مناطق محروم کشور احداث شده‌اند، اهدا شد. یکی از این مراسم بصورت چشم‌نوازی در یک مدرسه که توسط شرکت بیمه پارسیان در روستای تپرقوی یاسوج احداث گردیده، برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا