کد خبر: 190303162228
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنبا سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه صورت گرفت؛

تأمین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه

شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم منطقه، اقدام به تأمین دستگاه اکوکاردیوگرافی و دستگاه تست ورزش موردنیاز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه نمود.

به گزارش خبرنگار فولاد، روز شنبه ۱۲ خردادماه با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان مبارکه و مدیر روابط عمومی و رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه، دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی و تست ورزش خریداری‌شده توسط فولاد مبارکه در درمانگاه تأمین اجتماعی شهر مبارکه با ارائه خدمات به بیماران رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

قدردانی امام‌جمعه شهرستان مبارکه از سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی، امام‌جمعه شهرستان مبارکه، در حاشیه بهره‌برداری از این دستگاه‌ها گفت: از سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه و پیگیری سازمان تأمین اجتماعی برای تأمین تجهیزات درمانی و رفع نیاز مردم شهرستان مبارکه قدردانی می‌کنیم. ارائه خدمات درمانی به بیماران قلبی و عروقی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بخش قلب بیمارستان‌ها بسیار مهم است و به‌لحاظ تأمین سلامتی بیماران حرف اول را در مجموعه نظام پزشکی می‌زند.

تأمین امکانات موردنیاز برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی توسط شرکت فولاد مبارکه ارزشمند است

محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این باره گفت: امروز شاهد تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه به امکانات موردنیاز برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی توسط شرکت فولاد مبارکه هستیم که انجام این کار ارزشمند جای تقدیر و تشکر دارد.

چنین اقداماتی را بخشی از وظیفه خود در قبال جامعه و مردم خوب منطقه می‌دانیم

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز پس از بهره‌برداری از این تجهیزات در درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: فولاد مبارکه در ادامه مسیر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و به‌منظور تعهد به مسئولیتی که نسبت به مردم منطقه، به‌ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه دارد، پس از شناسایی نیازهای بهداشت و درمان مردم، نسبت به تأمین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی را بخشی از وظیفه خود در قبال جامعه و مردم خوب منطقه می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش برای ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه، به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا