کد خبر: 021102149824
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تودیع و معارفه مدیران شعب سابق و جدید بانک مسکن استان کرمانشاه در مراسمی با حضور عضو هئیت مدیره این بانک و مسئولان استان

مدیران شعب سابق و جدید بانک مسکن استان کرمانشاه در مراسمی با حضور عضو هئیت مدیره این بانک و مسئولان استان تودیع و معارفه شدند.

به گزارش هیبنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان کرمانشاه، در این مراسم که سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور در بانک مسکن، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و همچنین روسای شعب دوایر استان حضور داشتند از زحمات و تلاش های حسن ریحانی پور مدیر پیشین تقدیر و حسین عاطف ضمیر به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان کرمانشاه معرفی شد.

علی کمالی عضو هیئت مدیره بانک مسکن در این مراسم با اشاره به عملکرد موفق استان کرمانشاه در شاخص جذب منابع اظهار داشت: تلاش های همکاران و قرار گرفتن بین ۱۰ مدیریت برتر در جذب منابع با وجود تنگناهای مالی، نشان دهنده برنامه ریزی و توانمندی مدیر پیشین و ظرفیت همکاران شعب برای کسب موفقیت است که امیداوریم با حضور سرپرست جدید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

دکتر کمالی اظهار داشت: پرداخت ۹۰ هزار فقره تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله زده استان را باید یک حماسه نامید که در سایه تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسای شما همکاران استان، شکل گرفت و با مدیریت خوبی که در این دوره داشتیم، کارها بدون پیچیدگی و مشکل پیش رفت.

وی گفت: از مدیر جدید استان انتظار داریم با همدلی و کوشش جمعی همکاران، این مدیریت را در همه زمینه ها به رتبه های اول ارتقاء دهد. امیدارویم با بهبود بیش از پیش عملکرد، کرمانشاه را در آینده نزدیک در جمع مدیریتهای درجه یک کشور ببینیم.

دکتر علی کمالی همچنین گفت: تا کنون ۴۶۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد۳۳۰ هزار واحد انعقاد قرارداد شده است.

عضوهئیت مدیره بانک مسکن افزود: تامین مالی نضهت ملی مسکن برخلاف طرح ملی مسکن به خود بانک واگذار شده و همین موضوع اهمیت تلاش همکاران برای تامین مالی این طرح از طریق سپرده گذاری های مشتریان و وصول مطالبات را دو چندان کرده است.

وی اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک توسعه ای تخصصی حوزه مسکن درکشور علی رغم مقاومت هایی که در سایر بانک ها بود به عنوان پیشران طرح نهضت ملی مسکن ورود پیدا کرد لذا برای تامین مالی طرح، علاوه بر منابع داخلی، حدود ۳۰ هزار ملیارد ریال از طریق منابع بین بانکی و اضافه برداشت از بانک مرکزی تامین مالی شد.

کمالی افزود: اولین اولویت بانک، برای جبران ۳۰ هزار میلیارد کسری تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن تلاش همکاران برای جذب منابع و وصول مطالبات است. البته بخشی از املاک مازاد بانک نیز برای همین موضوع به مزایده گذاشته شده و دولت نیز با افزایش سرمایه بانک مسکن به کمک آمده است.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: با وجود شرایط کنونی رکود تورمی حاکم بر بازار، تنها امید مردم برای خانه دارشدن، همین طرح نهضت ملی مسکن است و امیداوریم با تلاش همکاران، بتوانیم گامی موثر در جهت تامین مسکن که مهمترین رکن تشکیل خانواده و سلامت جامعه به شمار می رود برداریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا