کد خبر: 15090059437
اخبار شرکت ها

تأمین پایدار مواد اولیه صنایع کشور توسط فولاد مبارکه

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت تأمین پایدار مواد اولیه صنایع کشور توسط فولاد مبارکه گفت: با توجه به طرح‌های دولت سیزدهم، عرضه تلفیقی و تأمین پایدار مواد اولیه صنایع کشور آغاز شده که در این راستا، ابتدای ماه جاری محصولات فولاد مبارکه در بورس کشور عرضه و مورد استقبال متقاضیان واقع شده است.

محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان این که نمایشگاه متافو امسال بهتر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشبختانه گروه فولاد مبارکه هم به صورت منسجم‌تری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و پذیرای مشتریان و تأمین‌کنندگان خود است.

وی با بیان این که فولاد مبارکه طی یک سال اخیر افتخارات جدیدی را به دست آورده است، افزود: از تولید تختال‌های API X۸۰ که اخیراً با موفقیت نورد شده تا تولید گریدهای خودرویی جدید امیدواریم بتوانیم این محصولات را به تولید انبوه برسانیم.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه  با تأکید بر ضرورت تأمین پایدار مواد اولیه صنایع کشور توسط فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌های دولت سیزدهم، عرضه تلفیقی و تأمین پایدار مواد اولیه صنایع کشور آغاز شده که در این راستا، ابتدای ماه جاری محصولات فولاد مبارکه در بورس کشور عرضه و مورد استقبال متقاضیان واقع شده است.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده هم این روند را ادامه بدهیم تا مواد اولیه صنایع مختلف کشور به صورت پایدار تأمین شود و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا