کد خبر: 20030186062
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تامین مالی بزرگترین طرح معدنی سیستان و بلوچستان توسط بانک توسعه تعاون

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بزرگترین طرح معدنی سیستان و بلوچستان و طرح‌های مربوط به خدمات بین راهی و تفریحی، پذیرایی و اقامتی و کارخانه آرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، وی در بازدید بزرگترین طرح معدنی استان اظهار داشت: کارخانه فرآوری مس شرکت گیتی مهر روشنا یکی از طرح های شاخص و بزرگ استان با تولید ۱۰۰۰ تن پودر مس و ۷۰۰ تن کاتد مس با مشارکت بانک توسعه تعاون و با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح و در حال فعالیت است.

گفتنی است شهر نصرت آباد با فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرکز استان دارای ذخایر معدنی بسیاری است که مس یکی از ذخایر غنی این منطقه است ، که با احداث این طرح در ناحیه صنعتی نصرت آباد ضمن فعال نمودن و پوشش معادن منطقه، برای ۱۸۴ نفر از اهالی منطقه ایجاد اشتغال شده است.

ایرانی همچنین در بازدید طرح خدمات بین راهی هیبت جمشید زهی و طرح تفریحی اظهار داشت: با توجه به وسعت استان سیستان و بلوچستان و کمبود طرح های خدمات جاده ا ی در این استان، بانک توسعه تعاون با مشارکت در طرح های بین راهی از شمال تا جنوب استان باعث ایجاد امنیت مسافرین جاده ای در این استان گردیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا