کد خبر: 121202153141
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تامین مالی ۶۱ درصد تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در قزوین

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: در طرح نهضت ملی مسکن این استان ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات منعقد شده که تاکنون ۴۱ هزار میلیارد ریال معادل ۶۱ درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از هیبنا ، مهدی آل وردی افزود:این تسهیلات به ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعلق گرفته و در یک ماه و نیم اخیر ۸ هزار واحد به بانک معرفی شده اند.

مدیر شعب استان قزوین یادآور شد: همچنین ۱۰ هزار و ۹۵۹ واحد برای افزایش تسهیلات به صورت متمم معرفی شدند که در این زمینه ۸ هزار و ۹۳۹ واحد موفق به اخذ تسهیلات متمم و ۲ هزار و ۲۰ واحد باقیمانده نیز در مرحله عقد قرارداد هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه روستایی و بافت فرسوده نیز ۶۹ پروژه در قالب ۲۸۲ واحد به بانک معرفی شده اند بطوریکه در مدت دو سال گذشته ۷۷۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب در زمینه تسهیلات مسکن روستایی گفت: عملکرد بانک مسکن در این عرصه قابل قبول و سهمیه ما در استان ۵۵۰ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۴۷۷ واحد به بانک معرفی شده اند.

به گفته آل وردی، رقم تسهیلات پرداختی برای این ۴۷۷ واحد ۸۷۳ میلیارد ریال است که ۸۰ درصد این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

آل وردی در مورد جزئیات تسهیلات ازدواج و فرزندآوری افزود: در اجرای قانون جوانی جمعیت و کمک به ازدواج آسان به زوج‌های جوان استان تاکنون ۲۷۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا