کد خبر: 290801109216
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تاکید بر خدمات دهی مطلوب به مشتریان در بانک ملی ایران

در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب مرکزی بانک ملی ایران بر سرویس دهی مطلوب به مشتریان، توجه به شاخص های عملکردی و افزایش سهم بازار تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک در این همایش که با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره،صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدجواد داوری رییس اداره امور شعب مرکزی تهران، تنی چند از روسای ادارت کل، معاونان و کارشناسان این اداره امور برگزار شد، با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور فعال در بازار، توجه به تمام شاخص های عملکردی، سرویس دهی مناسب برای مشتریان، تلاش برای مدیریت رفع مشکلات و… از مهم ترین وظایف همکاران در شعب هستند، گفت: باید به صورت مدیریت شده از امکانات استفاده کرد و اکنون عزم و اراده قوی برای مطلوب سازی وضعیت فعلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز راه نجات سازمان ها و بانک فناوری است و باید روی پتانسیل ها تمرکز شود، افزود: بسترها در اداره امور شعب مرکزی وجود دارد و اکنون تغییرات آغاز شده است.

شفیعی با تاکید بر اینکه باید ناترازی بانک را بهبود بخشیم، ادامه داد: این ناترازی مربوط به تصمیمات دولت درباره تسهیلات تکلیفی محوله و سایر تکالیف است که قطعا راه حل آن یکباره نیست و برای حل و فصل آن باید زمان و حوصله به خرج داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا