کد خبر: 31050042937
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تاکید معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه صنعت بیمه دانست و گفت که آموزش شبکه فروش و نمایندگان منجر به درک بهتر آنها از قوانین، ضوابط و محصولات بیمه‌ای می‌شود و درهمین راستا بیمه تجارت‌نو ۲۶هزار نفرساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش خود در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، ابراهیم غلامی، اهمیت مساله آموزش برای تیم مدیریتی بیمه تجارت‌نو یادآور شد و گفت: بخش آموزش در گذشته بعنوان یک واحد زیرنظر مدیریت منابع انسانی شرکت فعالیت می‌کرد اما با توجه به اهمیت آموزش، این واحد در ساختار سازمانی به عنوان یک مدیریت مستقل جدا شد.

او اذعان کرد که جوان بودن نیروی انسانی بیمه تجارت‌نو بحث آموزش را برای این شرکت بیمه‌ای بسیار مهم و پررنگ کرده است تا به واسطه آموزش‌های هدفمند بتوان خلاء تخصص را جبران کرد.

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: به‌طور معمول بدنه کارشناسی که جذب شرکت بیمه تجارت‌نو می‌شوند فارغ‌التحصیلان رشته‌های بیمه و یا غیر بیمه هستند، بنابراین نیاز است که برای آنها یک برنامه آموزشی قوی داشته باشیم که طبق یک برنامه جامع آموزشی این اتفاق افتاده است.

غلامی، شبکه فروش را به دو قسمت بدنه شعب استانی و شبکه فروش و نمایندگان تقسیم کرد و افزود: به تبع جوان بودن شرکت بیمه تجارت‌نو، نیروهایی که برای نمایندگی جذب این شرکت شدند خیلی سابقه بیمه‌ای نداشته و آشنایی چندان قوی با ضوابط و قوانین بیمه‌ای در بحث فروش نداشتند.

حرکت نظام‌مند بیمه تجارت‌نو در برگزاری دوره‌های آموزشی

او با بیان این‌که برنامه آموزشی جداگانه‌ای برای نمایندگان بیمه تجارت‌نو تدارک دیده شد توضیح داد: از ابتدای سال گذشته تقویم آموزشی تهیه شد منتهی از نیمه‌های سال ۹۹و ابتدای سال ۱۴۰۰این برنامه آموزشی قوت گرفت و شبکه فروش بصورت مدون و نظام‌مند در این دوره‌ها شرکت کردند.

معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو، رایگان بودن دوره‌های آموزشی شرکت متبوع خود را یکی از دلایل رغبت شبکه فروش و نمایندگان این شرکت برای حضور در این دوره‌ها دانست و گفت: سعی کردیم آموزش به صورت متمرکز و برای چند استان همجوار، دریک استان برگزار شود و به همین دلیل تمام هزینه‌ها را بیمه تجارت‌نو تقبل کرد تا انگیزه‌ای برای شبکه فروش هم ایجاد کند.

غلامی، گفت: تمامی پرسنل، کارشناسان، مدیران ستاد، مدیران شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو به صورت اجباری در آزمون مقدماتی و حرفه‌ای صلاحیت حرفه‌ای انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه شرکت کردند که نتایج آن به ما بازخوردی داد تا سطح علمی همکاران و شبکه فروش را متوجه شویم و براساس آن برنامه‌ریزی آموزشی انجام شد تا کمبود بحث آموزش را جبران کنیم.

به اعتقاد او نیروی انسانی تمام سرمایه صنعت بیمه است و آموزش این نیرو و هرچه آماده‌تر بودن آن برای فعالیت باعث عملکرد بهتر در جذب پرتفوی و درنهایت سودآوری شرکت بیمه می‌شود به همین دلیل نیروی انسانی در فرهنگ‌سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه تاثیرگذار است.

برگزاری ۲۶ هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش

او بیان کرد: از ابتدای خرداد سال‌جاری تاکنون بیش از ۴هزار نفرساعت دوره آموزشی مدیریتی در ستاد و شعب بیمه تجارت‌نو و ۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار شده است.

غلامی، اذعان کرد که بیمه تجارت‌نو برای پرورش شبکه فروش قدرتمند تنها به کلاس‌های آموزشی اکتفا نکرده و با توجه به اوضاع شیوع کرونا اقدام به تهیه فیلم‌های آموزشی با استفاده از اساتید خبره در حوزه صنعت بیمه، پادکست و موشن گرافیک کرده که با استقبال قابل توجه شبکه فروش و نمایندگان این شرکت بیمه‌ای روبرو شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا