کد خبر: 24100065152
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تاکید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران بر لزوم توجه صنعت بیمه به فناوری‌های نوین

رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و تعدادی از مدیران عامل صنعت بیمه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران، کریمی در رویداد فناوری و نوآوری صنعت بیمه که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد، بر لزوم توجه صنعت بیمه به فناوری‌های نوین و تسهیل ورود اینشورتک‌ها به این صنعت تاکید کرد و از اقدامات صورت‌گرفته در این رویداد در راستای شناسایی نیازهای فناورانه صنعت بیمه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان قدردانی کرد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران ضمن تاکید بر ضرورت توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و اهمیت استفاده از نوآوری در فرآیندهای صنعت بیمه، از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان دعوت کرد تا با احصای نیازهای ۸۰هزار فعال شبکه فروش صنعت بیمه، حلقه اتصال آنها در ورود به عرصه فناوری و دیجیتال را فراهم کنند. همچنین آموزش و توانمندسازی شبکه فروش در این حوزه‌ها برای کاستن آسیب‌های تغییر و تحول نیز مورد تاکید ایشان بود.

همچنین دبیرکل سندیکا بر نیاز صنعت بیمه به تشکیل صندوق پژوهش و فناوری برای سرمایه‌گذاری در رفع نیازهای فناورانه این صنعت تاکید کرد و افزود: درخصوص این موضوع نیز اقدامات اولیه‌ای صورت گرفته اما باید از سوی ذی‌نفعان امر با جدیت پیگیری شود.

در پایان این رویداد تفاهم‌نامه‌های متعددی بین شرکت‌های بیمه و شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا