کد خبر: 08040189113
اخبار شرکت ها

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

همزمان با هفتم تیرماه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات تلاشگران عرصه قضا قدردانی و بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید شد.

حمیدرضا ابوالحسنی زارع، رئیس دادگستری شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه تصریح کرد:

به همراه سایر همکاران خود در فولاد مبارکه حاضر شدیم تا از نزدیک به آن ها خدا قوت گفته و مراتب قدردانی و حمایت های خود را ازبزرگترین واحد صنعتی کشور اعلام داریم.

در اصل ۱۵۶ قانون اساسی تعامل بین سازمان ها و صنایع به عنوان نقشه راه در نظر گرفته شده است، از این رو در حال حاضر مصمم هستیم تا این همکاری ها را به بهترین شکل ممکن تقویت و استمرار بخشیم.

در شرایط کنونی که دشمن اخلال در فرایند خطوط تولید صنایع بزرگ و مولدی همچون فولاد مبارکه را در دستور کار خود قرار داده است، مدیران و کارکنان این مراکز باید هوشیارتر از همیشه و البته چند گام جلوتر، حرکات و دشمنی های بدخواهان را با اراده آهنین خود و تقویت جریان تولید کشور خنثی نمایند.

نباید فراموش کنیم که دشمنان دست از دشمنی بر نمی دارند و باید خود را در استفاده حداکثری از دانش روز در زمینه های افزایش تولید و پدافند غیرعامل در خطوط شرکت فولاد مبارکه و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن بروز نمائیم تا فرایند تولید در صنعت کشور همچنان با قوت به پیش برود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا