کد خبر: 18040036701
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تاکید مدیرعامل بیمه ایران بر متناسب‌سازی فرایند بیمه‌گری با نیازهای جدید بیمه‌گزاران

مدیرعامل بیمه ایران اصلی‌ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرایند بیمه‌گری و تناسب آن با درخواست‌های جدید بیمه‌گزاران عنوان کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، سیدمجید بختیاری، با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای امور بیمه‌گری بیمه ایران که در شعبه سعدی برپا شد، گفت: برهمین اساس در بیمه ایران شورای امور بیمه‌گری را برای دستیابی به این مهم تشکیل دادیم تا با همفکری خبرگان و کارشناسان توانمند راهکارهای مناسب اصلاح و یا تغییر روند فعالیت‌ها دربخش فنی به دقت واکاوی و بررسی شود.

او افزود: نیازهای بیمه‌ای بیمه‌گزاران، امروزه بسیار فراتر از پیش‌بینی شرکت‌های بیمه‌ای است و این موضوع باید مورد توجه بخش فنی و بیمه‌گری صنعت بیمه قرار گیرد.

بختیاری با بیان اینکه بی‌تردید ما هنوز دراول این راه بزرگ هستیم، افزود: به‌زودی با جمع‌بندی نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی شیوه‌نامه جدید تدوین و اصلاحات یا تغییرات لازم دراین خصوص انجام خواهد شد و از طریق معاونت فنی در شعب شرکت گسترش داده و آن را عملیاتی خواهیم کرد.

او اضافه کرد: پیش‌فرض‌های ما برای به‌روزرسانی بخش فنی توجه ویژه به آموزش، پژوهش و تحقیق میدانی است.

همچنین، در بخش بازاریابی به دنبال شناسایی نیازهای جدید بیمه‌گزاران به منظور طراحی بیمه‌نامه‌های جدید هستیم.

البته چنانچه بیمه‎‌نامه‌های قدیم نیز به اصلاح نیاز داشته باشد آن را در دستور کار خواهیم گذاشت.

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص تشکیل جلسات شورای امور بیمه‌گری در شعب نیز، تصریح کرد: شعب بیمه ایران درصف مقدم ارتباط با بیمه‌گزاران است از این رو با هدف آشنایی بیشتر با مشکلات شعب و بیمه‌گزاران، تصمیم گرفتیم جلسات این شورا را در شعب برگزار کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا