کد خبر: 120603171765
اقتصادگردشگری

تجربه اقامت در هتل جهان مشهد با کودکان

هتل جهان مشهد مانند هتل رضویه مشهد از جمله اقامتگاه‌های پرطرفدار این شهر است که مسافران زیادی آن را رزرو می‌کنند. این هتل یکی از هتل‌های نوساز و پنج ستاره مشهد است که امکانات رفاهی قابل توجهی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با توجه به امکانات تفریحی مختلف در هتل جهان مشهد کودکان نیز از اقامت آن را لذت خواهند برد. اگر شما نیز قصد رزرو این هتل را دارید، با ما همراه شوید تا بیشتر با ان آشنا شویم.

اطلاعات کلی هتل

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، هتل جهان مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره است که در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. هتل در خیابان شیرازی، انتهای شیرازی چهار واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد. هتل در هشت طبقه ساخته شده و تعداد اتاق‌ها و واحدهای اقامتی آن ۱۵۸ است.

هتل جهان کادری حرفه‌ای و مجرب داشته که نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت صددرصدی مشتریان انجام خواهند داد. هتل با ورودی شیرازی حرم امام رضا تنها چهار دقیقه پیاده فاصله دارد و با توجه به امنیت بالای حرم و خیابان‌های اطراف آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از هتل برای زیارت بروید.

امکانات تفریحی هتل جهان مشهد

اقامت در هتل جهان مشهد با توجه به امکانات تفریحی مختلف می‌تواند برای افراد در هر گروه سنی جذاب و خوشایند باشد. کودکان می‌توانند در پارک اختصاصی هتل همراه با دوستان خود بازی کرده و ساعاتی لذت بخش از حضور در هتل را تجربه کنند. هتل همچنین یک گیم نت حرفه‌ای دارد که می‌توانید همراه با فرزند یا دوستان خود یک دوئل بازی‌های مختلف اینترنتی برگزار کرده و خوش بگذرانید.

امکانات هتل

از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی به همراه ماساژ حرفه‌ای اشاره کرد. می‌توانید در مجموعه آبی بسیار تمیز و شفاف هتل تنی به آب بزنید یا خستگی سفر را با یک ماساژ حرفه‌ای از تن به در کنید. اینترنت پرسرعت رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند با تلفن همراه یا دیگر دستگاه‌های دیجیتال خود از اینترنت استفاده کنند.

دیگر امکانات هتل

امکانات این هتل تنها به امکانات رفاهی محدود نشده است. اگر قصد برگزاری یک سمینار، کنفرانس یا همایش را دارید، این هتل با داشتن یک سالن کنفرانس و یک سالن همایش حرفه‌ای به همراه تمامی امکانات بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هتل یک کافی شاپ بسیار زیبا و مدرن در فضای باز دارد که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز خودتان را به یک نوشیدنی، میان وعده یا فست فود خوشمزه دعوت کنید. رستوران خورشید در هتل نیز با منویی متنوع، کیفیتی بالا و غذاهایی با طعمی عالی و لذیذ در ساعات سرو غذا تقریبا به طور کامل پر می‌شود. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، تلفن در لابی، لاندری، روم سرویس، کتابخانه، صندوق امانات، فتوکپی و موارد دیگر اشاره کرد.

اتاق_های هتل جهان مشهد
اتاق_های هتل جهان مشهد

اتاق‌های هتل جهان مشهد

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، هتل جهان مشهد تعداد ۱۵۸ اتاق و واحد اقامتی دارد. اتاق‌های اکونومی و لوکس دو تا چهار تخته و سوئیت پنج نفره از جمله اتاق‌های این هتل به شمار می‌رود. در هر اتاق مانند اتاق‌های هتل رضویه مشهد امکانات عالی برای مسافران در نظر گرفته شده است. تخت خواب‌ها و مبلمان درجه یک و بسیار راحت هستند. اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند. وسایل بهداشتی به طور کامل در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است.

چای ساز، سیستم اعلان حریق، بالکن، صبحانه و تهویه عالی از دیگر امکانات اتاق‌های هتل به شمار می‌رود. برخی اتاق‌ها چشم انداز به سمت حرم دارند که احساس آرامش بخشی را به مسافران خواهد داد. هزینه رزرو اتاق‌های هتل با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند زمان سفر و نوع اتاق متفاوت است. به طور کلی برای رزرو اتاق‌های هتل باید مبلغی بین سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون تومان پرداخت کنید.

رزرو هتل جهان مشهد با علی بابا

برای ان که بتوانید قبل از سفر خیال خود را بابت محل اقامت آسوده کنید، می‌توانید از طریق سایت علی بابا این هتل را به صورت اینترنتی رزرو کنید. در سایت علی بابا کافی است در قسمت هتل‌ها نام هتل جهان مشهد را وارد کرده و در صفحه باز شده تاریخ مورد نظرتان را وارد کنید. تمامی اتاق‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید به راحتی با چند کلیک ساده اتاق را رزرو کرده و هزینه آن را به صورت انلاین پرداخت کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا