کد خبر: 11020180526
اخبار شرکت ها

تحریم، حریف واحد برق شرکت مارگارین نشد

شرکت گشتنبرگ به بهانه تحریم بودن ایران از ارائه خدمت به شرکت مارگارین خودداری نمود که موجب همت والای واحد برق شرکت مارگارین در بومی سازی این تکنولوژی گردیده و این واحد موفق به شکستن کدهای برنامه و نوشتن برنامه جدید جهت کنترل دور موتورهای دستگاه با اینورترهای روز گردید .

شایان ذکر است که خطوط گشتنبرگ در واحد بسته بندی قدمتی بالغ بر ۲۵  سال داشته و تجهیزات کنترلی آن بسیار قدیمی و در بازارنایاب می باشند همچنین اینورترهایی که کنترل دور موتورهای دستگاه را انجام می دادند، مدتهاست موجودیت خود را در بازار از دست داده بودند.

خودداری شرکت گشتنبرگ سازنده دستگاه (دانمارک) مبنی بر چگونگی تعویض و راه اندازی به بهانه تحریم ، مهندسین شرکت مارگارین را برآن داشت که دست تحریم کنندگان را کوتاه کرده و برپایه دانش و فناوری داخلی در تعمیر و نگهداری به خودکفایی برسند و اجازه توقف خطوط تولید بسته بندی را ندهند.

 

مراحل عملیاتی و اجرایی برنامه های طراحی شده توسط واحد برق با موفقیت به پایان رسیده فلذا انحصار برنامه و اتوماسیون دستگاه دراختیار شرکت مارگارین می باشد که در صورت نیاز سایر شرکت ها آمادگی خدمت رسانی به آنها وجود خواهد داشت.

در پایان همت والا و دانش فنی مدیریت فنی کارخانه آقای مهندس حسینی و ریاست واحد برق آقای مهندس نجاتی و پرسنل ایشان که موجب افتخار آفرینی در این زمینه شدند را بسیار ارج می نهیم و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در عرصه های علمی و فنی در راستای تولید و رشد شرکت مارگارین باشیم.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا