کد خبر: 07060198765
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تحقق ۴۳ درصدی بودجه بیمه آسیا

شرکت بیمه آسیا در ۵ ماه نخست امسال موفق به تحقق ۴۳ درصد از حق بیمه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۱ شده و پیش‌یبنی می‌شود میزان حق بیمه تولیدی این شرکت در پایان سال به ۱۶۰ هزار میلیارد ریال برسد و حتی از بودجه پیش‌بینی شده فراتر برود. افزون بر اینکه نسبت خسارت این شرکت در پایان مرداد ۴۶ درصد برآورد شده است.

به گزارش دنیای بانک، شرکت بیمه آسیا در ۵ ماه نخست امسال موفق به تحقق ۴۳ درصد از حق بیمه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۱ شده و پیش‌یبنی می‌شود میزان حق بیمه تولیدی این شرکت در پایان سال به ۱۶۰ هزار میلیارد ریال برسد و حتی از بودجه پیش‌بینی شده فراتر برود. افزون بر اینکه نسبت خسارت این شرکت در پایان مرداد ۴۶ درصد برآورد شده است.

بیمه آسیا در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی کرده که ۱۵۵ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال حق بیمه صادر کند که تازه‌ترین گزارش ماهانه این شرکت بیانگر صدور ۶۷ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریالی تا پایان مرداد امسال دارد.

از کل حق بیمه تولیدی این شرکت در ۵ ماه نخست امسال، ۲۳ درصد سهم بیمه درمان، ۴۴ درصد سهم بیمه شخص ثالث مازاد و دیه و حوادث سرنشین و ۱۲ درصد بیمه بدنه، ۳ درصد آتش‌سوزی، ۵ درصد باربری، ۴ درصد بیمه مسئولیت، ۲ درصد نفت و انرژی، ۷ درصد بیمه زندگی است که سهم رشته‌های بیمه حوادث و مهندسی هم هر کدام یک درصد اعلام شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا