کد خبر: 070303160986
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

تحویل ۳۴ کیلومتر کابل خودنگهدار توسط شرکت فجر انرژی خلیج فارس به شهرستان بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره)

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و مصوبات شورای راهبردی، شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی آئینی بیش از ۳۴ کیلومتر کابل خودنگهدار برق و تجهیزات روشنایی را به ادارات برق شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) تحویل داد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آیین تحویل کابل‌های خودنگهدار به ادارات برق بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) با حضور روسای ادارات برق، مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در انبار سایت یک این شرکت برگزار شد.

پروژه کابل های خودنگهدار و تجهیزات روشنایی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس انجام شده است که در این پروژه ۳۴ هزار و ۲۰۰ متر کابل به ادارات برق بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) تحویل داده شد و تجهیزات روشنایی این پروژه نیز به زودی تحویل این ادارات می شود.

عدنان مراونه رئیس اداره برق بندرماهشهر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از مجموع ۳۴ کیلومتر کابل تامین شده، ۲۸ کیلومتر کابل خود نگهدار و ۶ کیلومتر کابل روشنایی بوده است که کابل های خود نگهدار بندرماهشهر در مناطق فاز ۲، فاز ۳، فاز ۴ و کوی آزادگان و مناطق اولویت دار دیگر استفاده خواهد شد و در مجموع ۳ هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه به تکنولوژی جدید این کابل ها، استفاده از این تجهیزات می تواند از قطعی، خرابی و نوسانات احتمالی جلوگیری کرده و آسیب کمتری به تجهیزات همشهریان ما برساند.

شاهپور جوکار رئیس اداره برق بندرامام خمینی(ره) نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کابل های خودنگهدار تجهیزات با تکنولوژی به روز بوده که در پایداری شبکه و کاهش نوسانات برق نقش به سزایی دارند و از این کابل ها در فاز ۳، صد دستگاه و مناطق اولویت دار استفاده خواهیم کرد همچنان که حاشیه شهر بندرامام و روستاهای اطراف اکنون با استفاده از این کابل های برق دار شده اند.

وی با اشاره به نقش شرکت فجر انرژی خلیج فارس در شورای راهبردی گفت: سیاست شورای راهبردی از سال گذشته تغییر کرده و شرکت فجر به دلیل تولید برق در حوزه تامین تجهیزات برق نیز به مردم منطقه کمک می کند.

وی ادامه داد: تجهیزات تامین شده با استانداردها و کیفیت بالایی تهیه و تامین شده است و همچنین این شرکت در ماه های گرم سال ۵۰۰ مگاوات برق برای استفاده مردم به شبکه تزریق می کند.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس نیز اظهار کرد: شرکت فجر پیشران تامین کننده برق پایدار مورد نیاز صنایع عمده مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است و در کنار این موضوع با توجه به تراز منفی تولید برق و نیاز شبکه سراسری در ۵ ماه گرم سال، ۵۰۰ مگاوات برق برای استفاده عموم مردم منطقه به شبکه سراسری تزریق می کند.

وی با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی ادامه داد: تزریق این برق به گونه ای بوده که تا کنون هیچگونه قطعی برق برنامه ریزی شده در منطقه نداشته ایم. ما ارزش بالایی برای جامعه پیرامونی قائل هستیم و در قبال آن متعد هستیم. تجهیزات تهیه شده با حساسیت خاصی تامین شده بطوریکه با بالاترین کیفیت باشند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پایان با اشاره به اقدامات قبلی این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی خاطرنشان کرد: فجر انرژی در دوره کرونا نیز خط بارگیری اکسیژن مایع خود را راه اندازی و اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها را تامین کرده است که این موضوع تا کنون ادامه دار بوده و این شرکت در حال تامین این موضوع به صورت رایگان می باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا