کد خبر: 210503169291
جامعه و فرهنگ

تداوم اجرای طرح نهضت آسفالت در ۲۰ مدرسه منطقه ۱۹

ورودی، محوطه و معابر منتهی به ۲۰ مدرسه در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ در راستای تداوم طرح نهضت آسفالت و ارتقای نگهداشت نوسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به استمرار و خدمات رسانی در مراکز آموزشی خاطر نشان کرد: به منظور مناسب سازی مسیر تردد و ارتقای ایمنی در محوطه مدارس عملیات آسفالت ریزی با تلاش پنج اکیپ همزمان در مدارس درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی آسفالت ۲۰ مدرسه در نواحی پنجگانه در دستور کار قرار دارد افزود: تا کنون هزار و ۱۰۰ تن آسفالت در ۸ مدرسه شاهد کوثر، فاطمه زهرا (س) و شهید علی محمدی در ناحیه یک، جهاد در ناحیه دو،میر میران و جواد الائمه در ناحیه سه، یاران مهدی در ناحیه چهار و شهید کلهر صرف شده است.

به گفته این مسئول پخش آسفالت در مدارس شهید کریمی، شهدای گلریز، شهید خیر آبادی، شهید اناری، شهید باهنر، حضرت معصومه(س)، شهید میرزایی، شهید کیهانی و … درحال انجام است.

اخگر پور بیان کرد: ارائه خدمات عمرانی به مدارس سرمایه‌گذاری بزرگ و سودآور بر آینده‌سازان کشور است، تا با فراهم شدن فضای مناسب آموزشی از انگیزه و انرژی بالاتری برای ادامه تحصیل برخوردار شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا