کد خبر: 18040190428
اخبار شرکت ها

تداوم تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای بهینه‌سازی و تولید انرژی

رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و هیئت همراه روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه با حضور در شرکت دانش‌بنیان کاوش صنعت توس، مستقر در پارک علم و فناوری خراسان از آخرین دستاوردهای این شرکت دانش‌بنیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، نوشادی هدف از این بازدید را ارزیابی توان شرکت‌های دانش بنیان به منظور به کارگیری در پروژه بهینه‌سازی شرکت دانست و ضمن قدردانی از تلاش متخصصان در حوزه‌ ساخت و تامین تجهیزات، قطعات و خدمات فنی مهندسی مورد نیاز صنعت نفت و گاز، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیشرفت‌ شایان توجهی در حوزه‌ طراحی و ساخت تجهیزات دارای فناوری بالا داشته اند و با ایجاد هم‌افزایی بین جریان‌های دانشی و جذب نیروهای نوآور، باانگیزه و حرفه‌ای، قلمروهای جدید را فتح و دستاوردهای درخشانی را به عرصه‌های صنعتی و عملیاتی کشور ارایه کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در جلسه تخصصی با کارشناسان شرکت کاوش صنعت توس، ساختار و قابلیت‌های توربواکسپندر تولیدی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این مجموعه از ظرفیت خوبی برای همکاری‌های مشترک برخوردار است.

نوشادی در پایان گفت: تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای ایجاد ارزش افزوده از محل فرآیند افت فشار در ایستگاه های تقلیل فشار و تبدیل آن به انرژی الکتریکی و برق تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم می یابد.

بررسی چالش‌های اجرائی پروژه‌های توسعه گاز در استان خراسان رضوی

مهندس نوشادی و هیئت همراه همچنین در روز پنج‌شنبه ۱۶ تیر ماه پس از حضور در مزار شهدای گمنام در محل استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای با معاون عمرانی استاندار حضور یافته و راهکارهای غلبه بر چالش‌ها و موانع پروژه‌های توسعه‌ای گاز در این استان را مورد بررسی قرار دادند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا