کد خبر: 131201122997
اخبار شرکت ها

تداوم موفقیت های شیمی دارویی داروپخش با کسب تندیس ۴ ستاره دانش بنیان

شرکت شیمی دارویی داروپخش در راستای تولید محصولات دانش بنیان از سال ۱۳۹۶ موفق به ثبت ۱۵ محصول نوآورانه گردید و برای نخستین بار با تلاش متخصصین و همکاری همه جانبه تمامی واحدها با توسعه این محصولات در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ رتبه دانش بنیانی شد.

با تداوم نگرش دانش بنیان و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل متعهد مجموعه در سال ۱۴۰۰ ضمن حفظ محصولات دانش بنیان پیشین، تعداد این محصولات جدید به ۳۳ محصول افزایش یافت.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ و با عنایت به نام‌گذاری سال به “تولید دانش بنیان و اشتغال زایی” با تأکید بر تحقق عملی این هدف، این شرکت توانست با وحدت و همدلی همکاران متخصص، هم‌زمان با بهمن‌ماه و ایام‌الله دهه فجر ۱۴۰۱ دانش بنیان بودن ۶ محصول دیگر را احراز نماید، که با صدور مجوز نهایی این محصولات در فرودین ماه ١۴٠٢ در مجموع تعداد محصولات دانش بنیان این شرکت به ۳۹ عدد خواهد رسید.

در همین راستا و در سایه پیگیری و تلاشهای مستمر پرسنل متخصص، تندیس ۴ ستاره صادراتی دانش بنیان به شرکت شیمی دارویی رسید.

با حمایت معاونت محترم علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و جهت تدوین یک مدل رتبه‌بندی اقدام به ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان نمودند.

در این‌ بین از شرکت شیمی دارویی داروپخش که از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ تیپکو میباشد، با حضور معاون علمی و فناوری دکتر دهقانی فیروزآبادی تقدیر شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا