کد خبر: 161202153607
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تدبیر ویژه بانک ایران زمین برای روزهای پایانی سال و استقبال از نوروز ۱۴۰۳

بانک ایران زمین با مشتریان قابل توجه و پرشمار خود هر ساله برای ایام پایانی سال مشخصاً اسفند ماه و همچنین روزهای آغازین سال جدید همچون سال ۱۴۰۳ اقدامات و تدابیر ویژه ای را برای رفع نیازهای مشتریان وفادار خود می نماید.

رفاه حال مشتریان و انجام کلیه امور بانکی مشتریان بانک ایران زمین جزو اولویت های مدیران ارشد و کارکنان پرتلاش و سختکوش این بانک محبوب بوده و هست که این مهم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با افزایش ساعت کار آنها در شعب و واحدهای ستادی بانک ایران زمین به وضوح قابل ملاحظه می باشد.

امسال هم همچون سنوات گذشته بانک ایران زمین، تنظیم شیفت های کشیک، افزایش ساعت کاری شعب، افزایش خدمات و سرویس های مورد نیاز و مواردی از این دست، جزو تدابیر و اقدامات تیم خستگی ناپذیر بانک ایران زمین چه در شعب و چه در واحدهای ستادی و پشتیبانی به شمار می آید.

اما این اقدام و برنامه ریزی صحیح بانک ایران زمین در حالی روی می دهد که روزهای پایانی سال مصادف با شروع میزبانی از ماه ضیافت الهی رمضان هم می باشد و مطمئناً به برکت این ماه عزیز، مشتریان و کارکنان خدوم بانک ایران زمین با همدلی و همراهی با یکدیگر روزهای پایانی سال و حتی ابتدای سال جدید ۱۴۰۳ را به خوبی و نیکی بخصوص تلاش برای جلب رضایت مشتریان این بانک سپری خواهند کرد.

از مصادیق قابل ذکر تدبیر مورد اشاره، می توان به تنظیم کشیک و خدمات رسانی مضاعف کلیه شعب بانک ایران زمین از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه تا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری و ارائه تمامی خدمات و سرویس های موجود اشاره کرد.

در این راستا کلیه شعب استان تهران در این ایام به صورت یکسره تا ساعت ۱۶:۳۰ آماده ارائه سرویس به شهروندان عزیز هستند و همچنین مشتریان آن می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا