کد خبر: 1008995831
بانک و بیمهروزنامه

تسهیلات بانک صادرات به ۵٢ هزار کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا

تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران به بیش از ۵٢هزار کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا از هفت‌هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با پرداخت هفت‌هزار و ۴٨٧میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای خرداد سال ١٣٩٩تا ١٠آبان سال جاری از ۵٢هزار و ۵٩١کسب و کار آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا حمایت کرد.

استان‌ خراسان رضوی در این‌مدت با دریافت پنج‌هزار و ۶۶٨فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٨۶٧میلیارد ریال، بیشترین سهم از تسهیلات آسیب‌دیدگان کرونا بانک صادرات ایران را به خود اختصاص‌داده است.

در بین ٣١استان دریافت‌کننده این تسهیلات، استان‌های گیلان، فارس، چهارمحال و بختیاری، تهران، کرمانشاه، کرمان، مازندران، لرستان و اصفهان به ترتیب در رتبه‌های دوم تا دهم از این نظر بوده‌اند.

بانک صادرات ایران به منظور کمک به حفظ و افزایش اشتغال و تداوم فعالیت در واحدهای تولیدی فعال آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا پرداخت تسهیلات را با جدیت در دستور کار قرار داده و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش‌ها و رسته‌های تعیین‌شده از سوی وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، کشور و جهاد کشاورزی که فعالیت‌های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال مواجه شد، مشمول این تسهیلات می‌شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا