کد خبر: 19110068734
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

تشریح توافق‌نامه سندیکای بیمه‌گران و سازمان تامین اجتماعی

جلسه کارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکا با موضوع بررسی مفاهیم توافق‌نامه مشترک سازمان تامین اجتماعی و سندیکای بیمه‌گران در خصوص رفع موانع و مشکلات تامین اجتماعی شبکه فروش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران، کارگروه شبکه فروش و بازاریابی با حضور اعضای کارگروه شبکه فروش، کارگروه مالی، معاون سندیکا، روسای شورای هماهنگی استان‌های سندیکا و مشاور تامین اجتماعی دبیرکل سندیکا برگزار و نکات کلیدی توافق‌نامه فوق برای شبکه فروش بررسی شد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران توافق‌نامه‌ای برای پوشش نمایندگان موسسات بیمه با موضوع آئین‌نامه‌های ۹۶، ۷۵ و ۵۴ که شرایط اخذ کد کارگاهی تامین اجتماعی را نداشته‌اند، عطف به مصوبه مورخ ۱۴۰۰.۱۱.۱۹ به شماره ۵۰۱۰.۱۴۰۰.۴۶۹۸ شورای عمومی سندیکا منعقد کردند.

بر اساس متن این توافق‌نامه نمایندگان شرکت‌های بیمه می‌توانند بر اساس مفاد ۲۸، ۳۶ و ۳۹  قانون تامین اجتماعی مشمول بهره‌مندی از مزایای بیمه پایه شوند.

بر همین اساس مقرر شد شعب شرکت‌های بیمه لیست نمایندگان مشمول را از سوی رئیس شورای هماهنگی در شهرستان‌ها معرفی و در استان تهران نیز اسامی نمایندگان به سندیکای بیمه‌گران ایران اعلام کنند تا مراتب به تامین اجتماعی منعکس شود.

پیش از این نمایندگان صنعت بیمه مشمول آیین‌نامه ٧۵،٩۶ و ۵۴ و همچنین آئین نامه ۷۵.۲ شورای عالی بیمه( نمایندگان فاقد دفتر کار) با مشکلات عدیده‌ای در خصوص دریافت کد کارگاهی یا شناسایی به‌عنوان مشاغل حرفه‌‌ای مواجه بودند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا