کد خبر: 19040036952
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تصویب بیش از ۴۶ میلیارد ریال طرح عام‌المنفعه در بانک ملی

بانک ملی از محل منابع چهل و یکمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، بیش از ۴۶میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال طرح‌های مشارکتی در امور عام‌المنفعه مصوب کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، ‌این منابع در قالب ۲۳طرح در ۱۶استان کشور هزینه شده است و یا خواهد شد، ‌به طوری‌که بخشی از محرومیت‌های مناطق هدف را برطرف کند.

مشارکت در تجهیز چند مرکز درمانی و بیمارستانی، مساعدت مالی برای تهیه دستگاه نوت تیکر دانشجویان روشندل و نیز مشارکت در بهسازی و یا احداث چند مرکز آموزشی و مدرسه، از جمله این اقدامات است.

همچنین بانک ملی از محل این منابع در تهیه بیش از ۱۲۰۰دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم و نیز ساخت و احداث یک باب سالن ورزشی چندمنظوره در این مناطق مشارکت کرده است.

آزادسازی زندانیان محکوم به جرائم مالی غیرعمد ناشی از تصادفات و نیز تعمیر و احیای یک جاده روستایی از دیگر اقدامات بانک ملی از محل منابع چهل و یکمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بوده است.

این طرح‌ها در استان‌های اردبیل، کردستان، ایلام، گیلان،‌فارس، خوزستان،‌خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، البرز،‌هرمزگان، مازندران، سمنان،‌ آذربایجان غربی، قزوین و زنجان عملیاتی شده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا