کد خبر: 31050197591
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تصویب صورتهای مالی ۱۴۰۰ بانک توسعه تعاون

صورت‌های مالی و عملکرد کلی بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع عمومی سالیانه این بانک مورد بررسی قرار گرفت و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

به گزارش الفباخبر ، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قامت جانشین رییس مجمع، اظهار داشت: بخش تعاون در دولت سیزدهم تدابیر و اقدامات متنوعی صورت داده است و به توفیقات گسترده‌ای دست یافته است که نقش بانک توسعه تعاون در این میان حائز اهمیت بوده است.

مسکنی افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون برای تقویت توان تسهیلات دهی و افزایش ظرفیت بانک، جهت حمایت از جامعه هدف ضروری است.

احمد خانی نوذری معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد خدمتگزاری و انجام وظایف حرفه‌ای در بانک توسعه تعاون مقدم بر سایر مسائل بوده است و جهت گیری تصمیم سازان بانک، تقویت آن در مسیر ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف بوده است.

خانی افزود: بنگاه‌های اقتصادی تحت مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم ۱۰ درصدی در تولید ناخالص داخلی را دارند و با هدایت بنگاه‌ها به سمت بانک توسعه تعاون، ظرفیت بانک در عملیات بانکداری توسعه‌ای با رشدی چشمگیر مواجه خواهد شد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون همچنین در تبیین عملکرد بانک گفت: این بانک در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که رشد ۲۰ درصدی در این زمینه حاصل شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا