کد خبر: 040803177395
اخبار شرکت هاانرژیصنعت و معدنرئیس سندیکای صنعت برق در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت برق:

تعامل مثبت بخش خصوصی و دولت لازمه تحقق رشد ۸ درصدی است/ پیوند منسجمی میان فعالان صنعت برق و وزارت نیرو وجود دارد

رئیس سندیکای صنعت برق ایران با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت برق جزو نمایشگاه های منحصر بفرد کشور است، افزود: میان وزارت نیرو و بخش خصوصی صنعت برق ایران ارتباط منسجمی وجود دارد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “پیام باقری” در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، گفت: نمایشگاه صنعت برق جزو نمایشگاه‌های منحصر بفرد کشور است که هر سال با استقبال بی‌نظیر بخش خصوصی و دولتی کشور برگزار می‌شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی شرکت کرده‌اند و استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت پذیرفته است.

دبیر سندیکای صنعت برق با تاکید بر نقش مثبت برگزاری نمایشگاه در تقویت ارتباط میان بخش خصوصی و دولتی کشور اظهار داشت: در بستر نمایشگاه امکان و فرصت تعامل و همفکری فعالان بخش خصوصی صنعت برق و مدیران ارشد دولتی به ویژه وزارت نیرو فراهم می شود و این اتفاق که در قالب نشست‌ها و بازدیدها صورت می پذیرد، به تقویت روند رو به رشد صنعت برق کشور کمک می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تقویت ارتباط دولت و بخش خصوصی در صنعت برق اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در بیانات مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم، ارتباط خوب بخش خصوصی با دولت لازمه تحقق رشد ۸ درصدی کشور است و در عمل نیز شاهد این هستیم که هر گاه پیوند خوبی میان دولت و دولت وجود داشته است، رشد اقتصادی کشور شتاب گرفته است.

باقری با ابراز رضایت از سطح تعامل و ارتباط وزارت نیرو با بخش خصوصی صنعت برق خاطرنشان کرد: بخش خصوصی صنعت برق کشور از توانمندی های بسیار زیادی برخوردار است و در حال حاضر نیز ارتباط و پیوند منسجمی میان فعالان بخش خصوصی صنعت برق با وزارت نیرو وجود دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امیدواریم با برطرف شدن برخی موانع و مشکلات موجود در آینده شاهد افزایش هرچه بیشتر تعامل صنعت برق با دولت و وزارت نیرو باشیم تا عواید آن در رشد اقتصادی کشور بیش از پیش متبلور شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا