کد خبر: 300701105419
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا

سرپرست بانک سینا از تغییر در خطوط کسب و کار این بانک خبر داد.

غلامرضا فتحعلی که برای بازدید از شعب استان مازندران به ساری سفر کرده بود، در جمع همکاران شعب استان افزود: یکی از راهبردهای اساسی بانک سینا توسعه خطوط کسب و کار است که این مسیر به لحاظ قابلیت‌ها و کارکردها، بانک را بر مدار تحول و موفقیت قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی، وی تصریح کرد: از جمله خطوط کسب و کار جدید این بانک، تأکید بر توسعه بانکداری خرد است تا با ارائه خدمت به صنوف، کسبه و مشاغل خرد سهم بازار بانک افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بانکداری اختصاصی نیز از دیگر برنامه‌های این بانک است و با وجود ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، با راه‌اندازی این بخش، تعامل و همکاری بیشتری با این شرکت‌ها برقرار خواهد شد.

سرپرست بانک سینا از بانکداری تجاری برای همکاری با شرکت‌های کوچک و متوسط به عنوان سومین راهبرد یاد کرد و اظهار داشت: چهارمین راهبرد بانک سینا بانکداری اجتماعی است که طی آن به قاطبه مردم و قشر کمتربرخوردار جامعه خدمات بانکی ارائه می‌شود.

وی در ادامه با بیان آنکه در راستای اجرای برنامه راهبردی بانک، نسبت به بررسی و آسیب‌شناسی عملکردها اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و ۳۱۹ مسئله در بانک شناسایی شده که در مسیر تحول به رفع آن‌ها توجه خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا