کد خبر: 060302128409
اخبار شرکت هابانک و بیمه

رشد ۱۱۱ درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده

بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌ های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌ الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، وام ازدواج در این بانک بی‌وقفه پرداخت می‌شود که بر این اساس در سال ۱۴۰۱ تعداد بیش از ۱۵هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج با مجموع بیش از ۱۹۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، با پرداخت بیش از ۱۱هزار فقره وام با مجموع بالغ بر ۹۲۶۰ میلیارد ریال، ۱۱۱ درصد رشد داشته است.

خانواده نقش مهمی در هر جامعه‌ای دارد و ازدواج آغازی برای تشکیل خانواده محسوب می‌شود. خانواده به‌عنوان نخستین مأمن و پناهگاهی است که انسان‌ها بیش‌ترین آموزه‌های خود را از آن دارند.

ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان برای تشکیل خانواده، این نهاد مهم اجتماعی، از مهم‌ترین سیاست‌های اعتباری بانک آینده محسوب می‌شود.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک آینده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به بیش از ۲۶هزار نفر از جوانان ایران‌زمین، موجبات پیوستن جوانان عزیز مجرد کشور به جرگه متاهلین و تشکیل خانواده شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا