کد خبر: 140901111589
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از برندهای اصلی این صنعت، جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه اشتغال، ارزآوری و استفاده از نیروهای توانمند دارد. با امضای این تفاهم‌نامه و هماهنگی‌های ایجاد شده، حمایت بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به تولید، اشتغال و صنعت کشور گسترش قابل توجهی خواهد یافت..

محمدعلی تیموری با قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران این بانک به تولید و اشتغال، افزود: حمایت از تولید، اشتغال ایجاد می‌کند و تنها در هشت ماهه اول سال جاری شرکت‌های قطعه‌سازی زیرمجموعه سایپا تلاش ویژه‌ای برای جذب نیروهای جدید به‌کار گرفته‌اند.

رسالت همه بخش‌ها از جمله نظام بانکی و بخش صنعت این است که جهش تولید را به نحوی عملیاتی کنیم که جذب نیروی جدید را به همراه داشته باشد.

ارائه انواع خدمات نوین مالی و بانکی، اعطای انواع تسهیلات، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی و صدور اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و ضمانت اوراق مرابحه منتشره برای شرکت سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه آن با افزایش بیش از ٣٩٠ درصدی تسهیلات و تعهدات در چارچوب قوانین و مقررات، مهمترین محور ​خدمات بانک صادرات ایران برای حمایت از استمرار تولید و اشتغال در سایپا است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا