کد خبر: 211201123916
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان و موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان و موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌منظور تبادل تجربیات علمی و فراهم آوردن زمینه‌های همکاری به منظور مطالعات اقتصاد کلان ایران عصر دوشنبه ۱۵ اسفند به امضای کورش پرویزیان و علی اوتارخانی رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه‌های همکاری و استفاده از توانایی‌های علمی و اجرایی طرفین برای ارتقای فعالیت‌های علمی، آموزشی ، پژوهشی و مطالعاتی در حوزه‌های موردتوافق طرفین است.

کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت : باید برای تولید ثروت و رفاه، به ظرفیت بالای سرمایه انسانی و نیروی فکری که در جامعه وجود دارد توجه کنیم و با شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود آینده را بهتر بسازیم.

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بانک اظهار داشت: بانک پارسیان برند معتبری است و از جایگاه مطلوبی در نظام بانکی برخوردار است و طی سال‌های اخیر در راستای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال و کمک به اشتغال پایدار، در پروژه‌های بزرگ ملی کشور مشارکت فعال و اثرگذاری داشته است.

علی اوتارخانی، مدیرعامل موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی نیز با اشاره به توانمندی‌های بانک پارسیان در سرمایه‌گذاری در بخش‌های پیشران کشور و حوزه دانش‌بنیان گفت اکنون بخش عمده فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه خدمات تعریف‌شده است. ظرفیت‌های مناسب بانک پارسیان ایجاب می‌کند که در شرکت‌های دانش‌بنیانی که در کلاس جهانی و باقاعده بزرگ‌تر فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کند.

گفتنی است ؛ موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مصوبه شماره ۶۵۵/۱۳-ط مورخ ۸۱/۴/۳ شورای عالی اداری، از ادغام مرکز آموزش مدیریت دولتی و موسسه عالی پژوهش در برنامه‌ریزی و توسعه تشکیل‌شده است.

این موسسه که به لحاظ تشکیلات اداری به سازمان برنامه‌وبودجه کشور وابسته است، با اخذ مجوزهای لازم در زمره مؤسسات آموزشی و پژوهشی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد.

موسسه در ساختار جدید خود تلاش می‌کند تا با رویکردی نوین، ضمن ایفای نقش خود در راستای آموزش مدیران و کارکنان دولت، به‌عنوان پشتیبان اندیشه‌ای و فکری دولت عملکردی تأثیرگذار داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا